Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam wszystkich. Od dłuższego czasu planuje zmienić silnik. Obecnie posiadam r6 2.0. Mocno zastanawiam się nad silnikiem 2.5 M50B20 z turbo jednak jak wygląda sprawa z zakuwaniem i żywotnością tego silnika? Jak ten silnik znosi większe obciążenia? Czy jest możliwe uzyskanie ok. 250 km z tego silnika lub czy polecacie inne silniki nie koniecznie typu V które po paru przeróbkach mogę zmieścić do komory?
Opublikowano

1. jak mowisz o 2.5 z e34/e36 to jest m50b25

2. na turbo i innych pierdolach wyciagniesz na nim spokojnie 300km

3. uturbienie wiaze sie z duzymi kosztami, niektorzy mowia ze ponad 5tysi (tak sie niby koszta zbieraja zeby to zrobic), przykladowo musisz kute korby z 2.4TD dac zeby trwalsze bylo itd

4. taniej jest wsadzic jakies 3.0/3.5/4.0 czy tez 4.4, niz uturbic m50b25, no i swoja droga ta v8'ka bedzie bardziej pancerna, i w serii.

5. jesli nie chcesz v8, to wsadzaj 3.2 od m3, lub m30b35 (zlopie paliwa ale jest idioto-odporny) :)

Opublikowano
Ile mniej więcej mocy mogę wyciągnąć z silnika V8 4.0 bez turbo i czy wraz z wymiana silnika wiąże się wymiana skrzyni i dyferencjału, jak wygląda sprawa w cabrio czy trzeba usztywniać budę? :wink:
Opublikowano

o ile sie nie myle to v8 4.0 ma oznaczenia m60b40 wiec sprawdz sobie ile km i NM ma :) ale KM chyba cos kolo 286 w serii.

tutaj wraz ze skrzynia wymieniasz. mocowania silnika musisz sobie dorobic, albo kupic gotowe.

rozporki na kielichy przod i tyl musisz miec obowiazkowo :) a co do reszty to inni sie wypowiedza

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.