Skocz do zawartości

m42 1.8IS Brak kompresji na jednym cylindrze


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Sorry ale coś mi się chyba popieprzyło :duh: ponownie przedstawię o co mi kaman, więc mam w swoim silnik m42 1.8is ale 136 KM a pytanie jest czy ten od e36 m42 140 Konny można wstawić na osprzęcie tego starszego m42 :?:
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Tak, po przełożeniu miski i smoka olejowego powinno wszystko podejść z e36 m42.

 

PZDR>

Opublikowano
Tak, po przełożeniu miski i smoka olejowego powinno wszystko podejść z e36 m42.

 

PZDR>

 

No! i takiej właśnie odpowiedzi potrzebowałem! Dzięki Kris! :D

 

Pozdro!

Opublikowano
Tak, po przełożeniu miski i smoka olejowego powinno wszystko podejść z e36 m42.

 

PZDR>

 

No! i takiej właśnie odpowiedzi potrzebowałem! Dzięki Kris! :D

 

Pozdro!

 

Jeszcze jedno pytanie, wiązki i kompa nie potrzebuję od tego e36 :?:

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Z tego co się orientuję to nie. Do m42 czy z e30 czy z e36 wiązka jest ta sama. Powinno wszystkie wtyczki do czujników grać bez problemu. Od m44 jest problem.

 

PZDR>

Opublikowano

Kupiłem kompletny silnik od e36 m42 1.8IS ze wspomaganiem i maglem (nie mam tylko krzyżaka od e30 ze wspomaganiem :/) ale bez kompa i wiązki na razie, chcę sprawdzić czy z moim się zgra, jak nie to mam opcję wzięcia wiązki z kompem.

Początek przyszłego tyg powinien być zamontowany ;) Przy okazji chcę od razu wziąć całe tylne zawieszenie od e36 Compact to będzie od razu z tyłu tacza i montaż na 5 śrub! :norty:

DO tego blacharka i konserwacja, zatem zapowiada się sporo roboty ale morda się śmieje :D

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.