Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam!

Mam zamiar stać się posiadaczem "luksusowej rekinki" czyli siódemeczki E23.

W związku z tym chciałem zapytać użytkowników tych wozów o ich zdanie na ich temat.

Interesuje mnie na co zwrócić uwagę przy oględzinach ew. słabe punkty aut.

Acha większość E23 to automaty a ja mam być może nieuzasadnioną obawę o awaryjność takiej skrzyni.

Wcześnij jeżdziłem 320 Touring '91 i 730i E32 '87 obie w manualu i jężdziło się super i dużo.

Proszę o pomoc i poradę.

A może ktoś z Was ma do sprzedania E23 w dobrym stanie?

Paweł

  • 6 lat później...
Opublikowano
ja mam jedna taka slicznotke i powiem ci tak. jesli znasz sie na blacharce to szukaj dobrego silnika jesli zas na mechanice to dobrej blacharki. co szukac rdza jak jest to w kole zapasowym podloga przy pedale gazu i przy nadkolach. a tak zeby nie bawic sie to odpalony silnik powinien chodzic rowno. kilka razy lekko dodaj gazu sprawdzic czy nic sie nie blokuje i wszystko ladnie wchodzi w obroty, jesli nie to moze to byc przeplywka i to jest najlatwiejsze do naprawy. koszt regeneracji to ok50zl w raszynie. slyszalem wiele dobrego o tym zakladzie ale sam odwiedzedze dopiero na wiosne. maja swoja strone wpisz w google to znajdziesz przejedz sie czy wspomaganie sie nie zacina. bo inaczej pompa do wymiany i nie wolno jej lekcewarzyc bo tutaj hamulec nie ma serwa tylko dziala pod wspomaganiem czyli jak nie ma pompy to i hamulca. jak masz mozliwosc to jakie cisnienie daje pompa wody. ogolnie jak z kazdym samochodem
  • 2 miesiące temu...
Opublikowano

odświeżam temat

mam okazje kupic ten model do remontu blacharki i mechaniki [kilkanaście lat stoi pod blokiem] ten egzemplaż ma ręczną skrzynie biegów

Opublikowano
na ca zwrucic uwaga przy zakupie tego 5 litrowego kolosa , samochud od kilku ilkunastu lat stoi pod blokiem i nie jestemm pewien czy jeszcze pali , jest nadszarpniety zębem czasu . pytanie jest takie czy warto sie za to brać pod uwage warto wziąć źe ma zaledwie 16 lat ;] i miałbym zamiar go do 18 zrobic , tylko niewiem czy do tego modelu dostępne sa repraturki i cześci do silniki czy inne podzespoły. Tu jako młody fan BMW pytam was o rade dot pracy nad takim sprzętem jak i czym kierowac sie przy zakupie
Opublikowano

Rozumiem, że przez 5l kolosa masz na myśli 750i E32... A to forum E23 :roll:

A przy zakupie trzeba się kierować:

a) zdrowym rozsądkiem

b) możliwościami finansowymi

c) zdrowym rozsądkiem

 

Pozdrawiam

Przeczytaj moje artykuły:

Test 530d F10, przekrojowy o E30 i E36

http://img40.imageshack.us/img40/1371/renoma.jpg

http://images.spritmonitor.de/310241.png

Opublikowano

Przepraszam za pomyłkę to e23 tylko z mniejszym sinikiem bodajże 3.5l .

co do kierowania się rozumem to nie wiem czy o wykonalne w moim przypadku :lol: Gdyż jest to nie lada okazja bo model można kupić poniżej 1000zł

Opublikowano
na ca zwrucic uwaga przy zakupie tego 5 litrowego kolosa , samochud od kilku ilkunastu lat stoi pod blokiem i nie jestemm pewien czy jeszcze pali , jest nadszarpniety zębem czasu . pytanie jest takie czy warto sie za to brać pod uwage warto wziąć źe ma zaledwie 16 lat ;]

16 lat??? 1994 to e32, e23 bylo produkowane do 1986. no i nie mialo 5l ale to juz wyzej wyjasnione. dojdz do ladu z tym co chcesz kupic w ogole.

 

intuicyjnie moge zalozyc, ze nie warto kupowac niezaleznie ktory to model.

Opublikowano

ochłonąć ? samochód jest kompletny do lekkiej blacharki , więc do mojej 18 spokojnie powinien być skończony. Co do nauki jeżdżenia to najprawdopodobniej dostane BMW 316

A ten egzemplaż to prawdziwa okazja

  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano
a jakies lepsze wyposazenie czy golas? wypytaj sie najpierw czy byl ooplacany bo potem bedziesz nial nie lada problem. a jesli dlugo stoi to naqlezy wszystkie gumy wymienic bo parcieja nie uzywane. a jak juz gumy wymieniac to nalezy od razu zrobic remont silnika a to juz ci daje duze koszty. jesli sam sie nie znasz na silnikach to zostaje mechanik a to juz kupa forsy. ja za remont silnika w innym autku ale jednak zaplacilem 3,500zl i to zrobiony tanim kosztem. jesli remont to planowanie glowicy a jak splanujesz to potem bedzie ci wywiewalo uszczelke. takze jest z tym ciezko choc nie mowie ze nie warto

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.