Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam. Tak jak w temacie chcę zakupić BMW e30. Potrzebuję auta jak narazie do szkoły. Poszukuje auta ekonomicznego, ale za razem, z zapasem mocy pod pedałem gazu. Interesują mnie wasze opinie, jaki silnik polecacie 18-latkowi. Przed czym mam się ustrzegać, zwracać uwage przed zakupem wymarzonej e30-stki. Słyszałem, że najbardziej rozsądnym silnikiem jest M40B16. Przejechałem się takową ale nie zrobiłą na mnie dobrego wrażenia. Mam na zakup około 7.500 zł. Proszę o pomoc.
Opublikowano

Witam

Jeśli mozesz przeznaczyc takie środki to moze warto sie rozejrzec za jakaś e30 z silnikiem m42b18 tzw is, ten silniczek ma 136 koni wiec daje rade a jesli chodzi o splanie slyszalem ze sa ekonomiczne biorac pod uwage jaka masz moc do dyspozycji :P Poczytaj troche o tych silnikach na forach. Przy kupnie zwracaj szczegolna uwage w jakiej kondycji jest blacha, szczegolnie z przodu dolne nadkola (nie wiem za bardzo jak to fachowo określic) po prostu tam gdzie kierowca i pasażer trzymaja nogi:P Z tylu lubi gnic prawe nadkole tam gdzie ida węże od paliwa oraz pas tylni tez z prawej strony ( tam gdzie znajduje sie hak holowniczy). Przy ogladaniu jakiegos egzemplarza dobrze wsluchaj sie w prace silnika czy nie slychac jakis niepokojących stuków, puków czy nie ma jakiegos bialego nalotu na korku od wlewu oleju (objaw walnietej uszczelki pod glowica). Tyle ode mnie.

Pozdrawiam i zycze kupna fajnej e30 :D

Opublikowano
Też myślałem, jak narazie nad 1.8 is. Bo mam w planach na zime, aby zrobić swap na jakąś rzędową szóstkę. Ogarnąć temat z blacharką. Każdą rudą zlikwidować itp. Mam też wiele innych planów, naprzykład jeśli nie znajde dobrej wersi to przede wszystkim zamontować: Elektryczne szyby, lusterka, OBCII, elektryczny szyberdach, fotele sportsize ( w skórze oczywiście), pakiet M-technik I lub II, przerobienie układu hamulcowego, noi oczywiście nowy lakier i ładne buty do niej jak narazie:)
Opublikowano
na swoje wizje już możesz zacząć zbierać tak myślę 25-30 tysięcy :D sam m technic jest już praktycznie niedostępny:) (jak dobrze że leży u mnie w garażu :) :) :) )
Opublikowano
Wiem, że to tyle może mnie kosztować, ale mam już kilka drobiazgów do E30-stki. Fotele kupiłem jakiś miesiąc temu, w Niemczech obite na nowo. M-technik kompletny też już mam upatrzony w Niemczech za 700 euro. Dlatego więc chce kupić już e30 .Ale ciągle nie wiem z jakim silnikiem. Bo chce tylko żeby pojeździć do sezonu zimowego, a w tedy zająć się blacharką, wyglądem zewnętrzym i wewnętrzym. I oczywiście zrobienie swapa.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Jak planujesz swapa to co za różnica jaki silnik....jak będzie podstawowy m10 na gaźniku to też pojeździ to zimy....

Jedyny plus IS lub 325 to to ze w standardzie jest gruba laga i tarcze wentylowane z przodu i tarcze z tyłu. Ale i tak planujesz zmianę zawiechy wiec pewnie nie ma to też znaczenia.

 

PZDR>

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.