Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)
Witam. Czy istnieje możliwość manualnej regulacji wysokości świecenia lamp w poliftowym BMW E39 ? Lampy soczewkowe + ringi. Chciałbym podnieść wysokość świecenia prawej lampy, gdyż prawdopodobnie połamał mi się ten regulator w lampie, bo lewa wiązka światła się podnosi podczas regulacji na desce rozdzielczej, a prawa wiązka światła już nie :( Z góry dziękuję z odpowiedź ;) Edytowane przez SzarySzarak
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Jak masz urwany regulator, to nic nie zrobisz, musisz wymienić, ewentualnie doraźnie złapać cienkim drucikiem za oprawkę żarówki, odpowiednio naciągnąć (tak żeby jakoś świeciło na drogę, nie po oczach innych) i do czegoś przywiązać, ale to jest tylko na zasadzie "dojechać w nocy do domu", a nie do jazdy na co-dzień.
Opublikowano
Kolego SzarySzarak, sorry za off-topic ale jestem bardzo ciekawy, powiedz co to za oznaczenie 520Ci? Pierwszy raz takie widzę i w Internecie nic takiego się nie pojawia, nie pomyliło Ci się przypadkiem z 520i?
Straight six in the front, manual gearbox in the middle and drive goes to the back - that's the chapter one, page one of the petro-sexual handbook :D
Opublikowano
Jak masz urwany regulator, to nic nie zrobisz, musisz wymienić, ewentualnie doraźnie złapać cienkim drucikiem za oprawkę żarówki, odpowiednio naciągnąć (tak żeby jakoś świeciło na drogę, nie po oczach innych) i do czegoś przywiązać, ale to jest tylko na zasadzie "dojechać w nocy do domu", a nie do jazdy na co-dzień.

No to kiszka :( Jeszcze się upewnie czy ten regulator jest ułamany, bo taka była moja pierwsza myśl jak zauważyłem że prawy reflektor się nie podnosi ;)

 

Kolego SzarySzarak, sorry za off-topic ale jestem bardzo ciekawy, powiedz co to za oznaczenie 520Ci? Pierwszy raz takie widzę i w Internecie nic takiego się nie pojawia, nie pomyliło Ci się przypadkiem z 520i?

Czy przypadkiem oznaczenie "Ci" nie oznaczało silnika po lifcie ? Wiem że jest 320Ci, albo 328Ci i zdawało mi się że w serii 5 też tego używali ;)

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

C to oznaczenie nadwozia Coupe, a w 5er takiego nie było, to nie ma nic do żadnego liftu.

Regulator sprawdzisz łapiąc za oprawkę żarówki i poruszając nim, jak siedzi sztywno, to jest dobry, jak chodzi luźno, to jest połamany.

Opublikowano
C to oznaczenie nadwozia Coupe, a w 5er takiego nie było, to nie ma nic do żadnego liftu.

Aaa to już rozumiem ;)

Regulator sprawdzisz łapiąc za oprawkę żarówki i poruszając nim, jak siedzi sztywno, to jest dobry, jak chodzi luźno, to jest połamany.

No właśnie u mnie obydwie oprawki się tak poruszają, ale to może dlatego: http://www.youtube.com/watch?v=3SXLhvgB7DE ;)

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

to jest zwykły test regulacji, nie zależnie czy xenon czy nie.

Ty masz to sprawdzić ręcznie, czy lampa nie ma luzu, nie zapalając światła.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.