Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
witam czy mogł by ktos potwierdzić podłączenie wężyków podciśnieniowych. wystarczy ściągnąć gónął pokrywe silnika i widać jeśli sie czlowiek przypatrzy ktory gdzie idzie. nie jestem tylko pewny kolejności podłączenia do tej niebieskiej listwy(nie wiem czy ma to jakieś znaczenie)?.http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/db95fff244c482e1.html
Opublikowano
Najlepiej wdrukuj sobie z realoem schematy - potrzebujesz schamat do agru, turbo i żaluzji. Wymiana bardzo prosta, najtrudniej chyba jest wpiąć wężyk w gruszkę turbo.
Opublikowano
Opublikowano

no widac ze zle zrobiłem wczesniej. teraz zrobilem tak jak na schematach z realoem-w sumie dobrze wiedziec wogole o takiej stronie:)

niesety dalej sie pali jak palił silnik-cos z ukladem spalin i serwice.

Być moze to wina mojego myca układu egru weza poceciał gdzies moze jakiś syf. moze z czasem przejdzie mu albo trzeba bedzie wymienic jakiś zaworek.

ergonomizer juz sie chyba uspokoił. zmiana weżyków pomogła. lecz dalej świeci sie kontrolka silnik.;/ moze jakies sugestie.(niestety nie ma mi tutaj kto podłaczyc pod kompa chyba ze sie myle najblizej z rejonu to lublin 80km ;/)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.