Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Temat u góry !!!!

 

Siema.

Mam do dyspozycji 9 tysięcy na bmw z nadwoziem Sedan lub Coupe.

Chciałbym abyście mi doradzili bo jestem bardzo zielony w tych sprawach, będzie to moje pierwsze auto w ogóle.

Kolega mi radzi, żebym brał modele rzędu 318IS lub 323, większe silniki raczej odpadają bo raczej je nie utrzymam.

Także będę instalował czy też brał BMW z LPG niestety. Znalazłem parę ogłoszeń i może ze zdjęć coś odrzucicie czy też przekonacie mnie do zakupu.

http://tablica.pl/oferta/bmw-e36-coupe-1-8i-dakar-gelb-CID5-ID2Kfcl.html#283c3d82ba

http://tablica.pl/oferta/bmw-e36-coupe-ideal-zamian-CID5-ID27Q17.html#3065eeaad6

http://tablica.pl/oferta/bmw-e36-323i-CID5-ID2VcSW.tml#d1f13626c7

http://otomoto.pl/bmw-318-german-style-oz-futuravadery-C29679975.html

Wspomnę, że ta akurat schodzi szybko z ceny. Parę dni temu była to cena rzędu 16 albo 17 tysięcy (chyba coś takiego) i nie wiem czy to nie aby fajniutka wizualnie a w środku się sypie.

Albo zajeżdżona od młodego gniewnego.

http://tablica.pl/oferta/bmw-318-m-pakiet-coupe-gleba-skora-17-1996-CID5-ID34C7r.html#602dbf573d

Ta akurat chyba przeleciała mi koło nosa, chyba że wystawi ją ponownie.

Mieszkam blisko Radomia a tak dokładnie w Iłży i dobrze by było znaleźć tę jedyną blisko siebie :P

Opublikowano
ciężko kolego po zdjęciach stwierdzić jaki jest ich stan najładniej wygląda ta przedostatnia ale to tylko zdjęcia musisz jechać obejrzeć z kimś kto zna się na bmw, jestem z radomia więc jeśli bedziesz potrzebował pomocy doradzić się to postaram się służyć pomoca :wink: co do silników 1.8is sam mam i jestem zadowolony spalanie małe a troszke tych koni jest co do 2.3 to będę miał lepszego kopa i to sporo ale i spalanie będzie te 2, 3 litry większe
Opublikowano
No ta przedostatnia uwodzi, tylko strasznie daleko... 500km to dla mnie raczej za dużo, gdyby ktoś miał jakąś styczność z tym autem i miał pewność, że nie jest to skarbonka bez dna to nawet i teraz bym pojechał po niego z chęcią :P Ale ostatecznie to chyba ten sedanik, sugerując się ceną bez tych wszystkich m paków to prawdopodobnie nie jest to słaby egzemplarz :D
Opublikowano
ja preferuje racze coupe ale sedan z tym silnikiem hmm nie pogardził bym... uwazaj na nią bo z tyłu ma M-plastik a z przodu normalny więc jest podejrzenie ze mogła być bita. kolor ma ten sam co ja mam :)
Opublikowano
Sczerze mówiac jakbym miał kase ,która ty masz teraz na zakup auta i jesłi chodzi o normalną jazde na codzień skupiłbym się wyłącznie na coupe z i.s za tą kwote można już bez problemu znależc coś porządnęgo na 1 auto byłoby dla ciebie w sam raz.I wygląda i jedzie bez paliwożernosci..
Opublikowano

Tego samego zdania jestem i ja, nie ma co dobierać mocniejsze silniki bo nie chce skończyć jak ten koleszka ode mnie >LINK<

Teraz tylko jeździć i szukać zdrowej e36 i uczyć się jeździć :P

Opublikowano
Jak bedziesz jezdzić rozsądnie to i M-ką się nie rozwalisz ale lepiej zeby buda była nie po wypadku i rdzy nie było to zawsze za jakiś czas możesz zrobić swapa na 2.8 i bedziesz osmieszał ze świateł wszystkie to nowe samochodziki :twisted:
Opublikowano

tak jak pisałem ta przedostatnia jakaś niezdecydowana :P

http://tablica.pl/oferta/bmw-e36-318is-german-style-oz-futura-9-i-10-vadery-scorpion-bilstein-CID5-ID2MpVb.html#7163a8cf7f

fakt, że od swojego rozsądku zależy czy się rozwalisz.

Teraz swapy nie są tak drogie jak kiedyś więc jak będzie lepsza płaca to nawet silnik M-ki można ładować :D

Jeszcze jedną znalazłem dość blisko:

http://tablica.pl/oferta/bmw-e36-coupe-1-8is-CID5-ID2QBOf.html#f77ebc5891

Opublikowano
Najważniejsze jak koledzy wyżej piszą by była bez rdzy ja mam teraz w posiadaniu e36 sedan i e36 coupe sedan jest w trakcie prac renowacyjnych więc mam go rozebranego do gołej karoseri i wiem gdzie czai się ruda szmata (rdza) i mówie otwarcie nie tylko na zewnątrz auta ale też i w takich miejscach że trzeba pół auta rozebrac by ją zniszczyć:) Co do coupe jest podobnie... Jeśli chodzi o motory to jak byś brał jakieś m50 czy m52 to zrób test monety na odpalonym silniku masz postawić monete w pionie i silnik musi pracować tak płynnie i równo że moneta nie może się przewrócić jeśli sie przewróci to jest coś nie tak trzeba grzebać!!! Te silnika maja taką kulture pracy że moneta na dobrym silniku stoi elegancko... Jak będziesz testował auto sprawdź dyfer rozpędzasz sie do 70km/h i puszczasz gaz nie wybijając biegu jak będzie cicho to jest ok. Wjedź na jakieś nierówności i słuchach czy plastiki trzeszczą jeśli tak to ktoś cos grzebał i źle złożył itp. Jak by co możesz pytać na pw może będe umiał pomóc
Opublikowano
bierz kolego coupe'te z is'em bez zadnego gazu. przyzwoite spalanie i moc podobna do 2.0. beemy nie ''lubia'' gazu. szukaj zdrowej
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.