Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Starsze auta BMW to byly chyba ogolnie bezawaryjne, przez to BMW slabo zarobilo na czesciach i servisie :roll: :shock: Teraz chca sobie odbic :cry2:

 

Btw. nie pamietam ,ktory ale zdaje sie ,ze M47N od 2001 mial klapki , 122km rzeczywiscie nie ma :cool2:

Sorry za ortografie - niemiecki windows :)

http://images.spritmonitor.de/519278.png

  • Odpowiedzi 54
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

W E91 M47N2 z 2006 150km klapki były-ale w zasadzie żadnych problemów z nimi nie miałem :roll:

Duzo się naczytałem o usuwaniu,wiec od czasu do czasu podczas wymiany filtrów i plynów obserwowałem kolektor i nic zlego się tam nie dzialo-zadnych wycieków,wiec klapki zostały i przy 286 000km przebiegu zadnych problemów :cool2: ,także nie ma reguly na klapki... :shock:

icon4.png
Opublikowano
Dlatego kupilem e91 z silnikiem M47 :D

 

Faktycznie jedna z lepszych opcji - tylko klapki wyciac i mozna jezdzic :cool2:

Taka świetna opcja, że pali w cholerę, kiepsko jedzie a do tego na potęgę sypią się turbiny. A niektórzy mają kumulację z padającym Dpf a nie daj bóg jak się przytrafią jeszcze obrócone panewki lub urwie się wał. No super silnik. Godny polecenia. Większość wątków z problemami jest właśnie o nim.

SPRZEDAM swoje E87 123d - szczegóły na PW


Jak dbać o BMW: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=262051 . Awaryjność silników: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=221978

Opublikowano

Policzyles to? :)

No widzisz tak sie sypie a kolega wyzej juz 286 kkm zrobil...

Osobiscie znam jeszcze 2 przypadki - podobne przebiegi i praktycznie 0 problemow.

Chyba zalezy co sie komu trafi

Sorry za ortografie - niemiecki windows :)

http://images.spritmonitor.de/519278.png

Opublikowano
Policzyles to? :)

No widzisz tak sie sypie a kolega wyzej juz 286 kkm zrobil...

Osobiscie znam jeszcze 2 przypadki - podobne przebiegi i praktycznie 0 problemow.

Chyba zalezy co sie komu trafi

Tego nie trzeba liczyć. To widać gołym okiem. A do tego dochodzi fakt, że tych silników (M47) jest zdecydowana mniejszość w e90. Były montowane tylko przez dwa lata i w tamtych czasach diesel nie był tak popularny ja później. A mimo to silniki te notorycznie trafiają z problemami na forum. I nie jest prawdą, że to dlatego, że maja większe przebiegi. Dwa lata temu, gdy były one równie stare co dziś N47 problemów również była masa. Głownie z turbo.

Jak masz ochotę to sobie policz, bo ja na każdy przypadek który mi na forum pokazesz z łańcuchem w N47 znajdę bez trudu trzy z innymi problemami w M47. W to że ktoś zrobi 300 tyś bez awarii nie wątpię. Mówimy jednak o statystyce i ogólnych problemach a nie pojedynczych przypadkach.

SPRZEDAM swoje E87 123d - szczegóły na PW


Jak dbać o BMW: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=262051 . Awaryjność silników: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=221978

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.