Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Witam.

Po pewnym czasie pojawia się ten błąd :

http://img33.imageshack.us/img33/9696/oomn.jpg

 

Czy to błąd uszkodzonej sondy ?

Ogólnie po skasowaniu i odpaleniu auta błąd od razu się nie pojawia, raczej po dłuższej jeździe, ale się pojawia.

 

Teraz niby tego nie ma, ale w zimie, auto się dławiło tzn. przy przyśpieszeniu tak jakby coś go trzymało i po chwili odpuszczało i auto przyśpieszało. Teraz niby tego zjawiska nie ma. Lecz powyższy błąd mi wyskakuje i pytam czy to wskazuje na uszkodzoną sonde ?

W poprzednim bmw miałem błąd lambda probe heating i wtedy to wiem że była uszkodzona sonda z resztą błąd się zaraz po jego wykasowaniu pojawiał,a teraz błąd "lambda probe" pojawia się po czasie.

Proszę o pomoc.

Edytowane przez xxxander3000
Opublikowano
sprawdz polaczenia elektryczne sondy. moze przewody zasniedzialy,czesto tak sie dzieje kolego. prysnij sobie w kostki spray kontaktem i wtedy zobacz. moze poprostu piny w kostce sie utlenily
  • 3 tygodnie później...
Opublikowano

Witam.

Jakiś czas temu prysnąłem w kostkę sondy kontakt-sprayem no i nadal podobnie, błąd się pokazuje.

Sonda to raczej albo działa albo nie, więc jeśli jest uszkodzona to błąd powinien wisieć cały czas a on się pojawia dopiero po czasie, po jeździe tak jak opisałem powyżej. Co może być powodem ? czy mam zmienić sonde ?...

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Sonda zmieniona na nową, z tym, że....

stara jak się okazało nie działała poprawnie w inpie (jak i na innym prog.) wartości podczas pracy silnika nie wykazywały aktywności sondy, było cały czas 0,44V (inpa - analog 2) [ z resztą po jej wykręceniu zobaczyliśmy że jest rozsypana w środku....]

Wziąłem kilka używek zobaczyć jak będą pracować i jedna wskazywała zerową wartość, inne podobnie jak moja stara i jedna minimalnie wykazywała aktywność. Więc zdecydowałem się kupić nową i tu niespodzianka.. wartość podczas pracy .. zero. screen:

http://imageshack.us/a/img96/700/xju8.jpg

z tego co się orientuję to wartość V sondy podczas pracy ma jakby "pulsować" z lewej do prawej z prawej do lewej a tu w ogóle nic. Sonde będę reklamował.

 

Wypowie się ktoś na ten powyższy temat ?

 

jak również zaczął się pojawiać błąd: 201 fuel trim limit

 

EDYCJA ** EDYCJA ** EDYCJA ** EDYCJA ** EDYCJA ** EDYCJA ** EDYCJA ** EDYCJA ::

 

Nowa sonda zaczęła pracować, co się okazało.. w ostatnim momencie chciałem sprawdzić czy z wtyczką jest wsyzstko ok i zauważyłem, że w nowej była inna kolejność kabli niż w oryginalnej.... masakra.

 

aale kurcze błąd 201 tuel trim limit dalej wyskakuje :/

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.