Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Cześć.

Proszę o krótką instrukcję(linka) w którym miejscu znajduje się w/w czujnik bo szukam już cały dzień i znajduję dwie sprzeczne info a mianowicie:

1. Czunjik położony jest z przodu pod wiskiem przy kole zębatym.

2. .......................... z prawego boku silnika.(nisko, bliżej podszybia)

:roll:

Gwoli informacji:

Wczorajszy test Inpa wykazał jak przypuszczałem:

83 engine speed/crankshaft position sensor

Po skasowaniu dziś powróćił dokładnie taki sam więc czeka mnie zakup a przed tym badanie organoleptyczne :) czy też kabel/izolacja etc jest ok..

Proszę jeszcze o info czy ten czujnik(uszkodzony lub niesprawnie działąjący) może dawać mylne wrażenie że sprzęgło się ślizga?

Pytam gdzyż przed resetem błędu miałem mocne oznaki ślizgania(nie można było zerwać przyczepności przy gwałtownym ruszeniu z 4000 RPM) natomiast dziś oponki piszczą aż miło przy normalnej /dynamicznej próbie ruszenia... :shock: WTF???

Zbieg okoliczności??

 

Pozdrawiam i prosze nie zamykac przed odp :)

Opublikowano
Jak masz na pojedynczym vanosie to kostka od niego jest gdzieś pod kolektorem ssącym, dojdziesz po kablu. Jak na podwójnym to będziesz miał jak w M54 czyli czujnik bez kabla
"Jeżeli nie potrafisz czegoś prosto wyjaśnić - to znaczy, że niewystarczająco to rozumiesz"
Opublikowano
Jak masz na pojedynczym vanosie to kostka od niego jest gdzieś pod kolektorem ssącym, dojdziesz po kablu. Jak na podwójnym to będziesz miał jak w M54 czyli czujnik bez kabla

 

?

Co to znaczy bez kabla? Sorry za głupie pytanie ale nie bardzo kąsam.. :)

Opublikowano

Ten z kablem widziałm na Allegro ale na tego bez nie trafiłem..Ps dzięki za zaangażowanie :)

Ok. Sprawa wygląda tak iż zgłupiałem..

Mój silnik ma podwójny vanos jeżeli dobrze popatrzyłem i teoretycznie jak mówisz powinienem mieć czujnik bez kabla.

Byłem dziś w sklepie z częściami i po winie kolo mi pokazuje VDO siemens za 300 zł z KABLEm ??:O

Czy ja czegoś nie zrozumiałem czy też nie ma sztywnej reguły i może być na kable jak i bez.

Dziś do niego dotarłem wzrokowo i podotykałem ale wtyczki w czujniku tam nie wyczułem a czujnik jest tam gdzie wskazuje podane przez Ciebie zdjęcie.

Według tego rys. to nie może być w bloku silnika:

http://bmwfans.info/parts/catalog/E39/Sedan/Europe/528i-M52/LHD/M/1997/september/browse/engine/timing_case/

Pytanie co jest na tym rysunku pod nr 25??

http://bmwfans.info/parts/catalog/E39/Sedan/Europe/528i-M52/LHD/M/1997/september/browse/engine/engine_block_mounting_parts/

??

:duh:

 

OK>

juz chyba wiem o co caman..

moje auto z vinu to september 97

i wedle linka nr 1 crankshaft jest właśnie tam i jest to czujnik z kablem..

link nr 2 to silnik M54 i tam faktycznie czujnik jest bez kabla.. :)

Jeżeli się mylę to proszę mnie poprawić bo w weekend zamierzam kupić..

  • 2 miesiące temu...
Opublikowano

Cześć.

Z opóżnieniem ale tylko informuję tych których problem dotknie w przyszłości że wymiana przeszła bez komlikacji(30 min), błędy znikł jak i szarpanie, niskie obroty i brak mocy z dołu do 3000 rpm..

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.