Ok, dzięki Panowie za zainteresowanie bo na ten moment każda pomoc dla mnie na wagę złota! Jesli ktoś ma możliość sprawdzić czy na: czujniku temperatury w puszcze z przekażnikami i całą elektroniką ma napięcie ( pod lewym filtrem kabinowym patrząc od przodu, ten sam obwód i kolor przewodu biało-zielony) lub wtyczce od alternatora( również ma stałe, niskie napięcie rzędu 1-2v to da mi to odpowiedź na tą zagadkę gdyż/jeśli: 1. Napięcia bez przekręcenia stycyjki nie powinno tam być to już wiem że albo stacyjka albo zwarcie. 2. Jeśli takie napięcie tam po prostu jest nawet przed przekręceniem stacyjki to winny jest zregenerowany alternator. Dodam tylko że alternator działa jak trzeba, regulator w nim jak i komutator i szczotki były wymianiane. ładowanie 14,5v. A więc uściślam opis! -alternator jest po regeneracji ale nie mam pewności czy na 100% jest sprawny. -prąd mierzony miernikiem cęgowym tak przy altku jak i przy aku i w obu przypadkach przy podpiętej wtyczce w alternatorze pobór prądu to 1,5-2v i aż 0.15A... Po odpięciu wtyczki a alternatora znika piszczenie z jego obudowy jak i znika do 0 pobór prądu. -na wtyczce od alternatora tak jak wspomniałem jest obecne te 1,5-2v stale nawet przy zamkniętym aucie niezależnie od czasu, dlatego mi wyładowało aku w kilka dni. Beżpiecznik 15 sprawdzony. Komora z elektroniką tam gdzie biegnie