Skocz do zawartości

asancheez

Zarejestrowani
  • Postów

    35
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E39 2.8 + LPG

Osiągnięcia asancheez

Praktykant

Praktykant (3/14)

0

Reputacja

  1. Dzięki za pomoc! W weekend będę szedł po "kłębku do nitki" i dam znać! ;) Ostatecznie jeśli nie znajdę przyczyny lub nie będę jej w stanie osunąć, zainstaluję przekaźnik 12v na linii wtyczka-gniazdo alternatora.. :lol: :lol: :lol:
  2. hej! Amperomierz wpinałem i przy aku i na samym przewodzie z wtyczką do alternatora. Napięcie jest na 100% obecne przy odpiętej kostce ze stacyjki. Znika całkowicie tylko po wyjęciu bezpiecznika nr 15 ... :/ Nie ma nic dokładanego, tylko fabryczne wyposażenie.. Wieczorem może uda mi się to pomierzyć jeszcze raz... fuck..
  3. Sprawdziłem.. Znika tylko po wypięciu bezpiecznika nr 15
  4. PS. Po rozpięciu kostki stacyjki napięcie 1,5v dalej obecne... :?
  5. Napięcie spada po wyjęciu bezpiecznika 15.. Przejże po kolei GN/WS od x6011 bo nie sprawdziłem wcześniej.. Tam jest zrobiony mostek(oryginalnie) z GN/WS 0,75 na 4 przewody 0,5 ale wcześniej nie wpadłem na to żeby je rozpiąć i sprawdzić na którym pierwszym pojawia sie 1,5v.. :)
  6. Szumrak, dziękuję! Przeglądam ten schemat na BMW WDS.. Czy dobrze patrzę że tu: https://bmwteka.com/wds/en/e39new/bf07c735 mam info co i jak po stacyjce powinno być uruchomione w tym mój niesczęsny sygnał na pin 1 wtyczki alternatora..(?)
  7. napięcie idzie z instalacji. a tej wtyczki z pinu 1
  8. Pomocy! Potrzebny schemat zasialania regulatora napięcia alternatora! Dlaczego? -Alternator kradnie prąd. 0,15A! -na wtyczce alternatora jest stałe wahające się napięcie 1-2v które powodują wzbudzanie się regulatora i wspomniane zużycie aku.
  9. ok, alternator sprawdzony w dwóch zakładach-jest ok.. To żle i to bardzo bo pozostaje szukać dlaczego na wtyczce do alternatora mam wahające się napięcie rzędu 1-2v które powodują "wzbudzenie" regulatora i tym samym 0,15A... Potrzebuję pomocy z tematem: Skąd idzie zasilanie na wtyczkę alternatora.. Powinno iśc po stacyjce z tym że odłączając wszystkie przewody z pod kiery napięcie 1-2v jest wziąż obecne.. :( Ma ktoś schemat?
  10. No tak zrobię.. PS. Wyczytałem, co też się zgadza u mnie że 12 v dostaje(alternator) na regulator tylko po przekreceniu stacyjki w poz 2. Podejrzane jest te stale obecne napięcie na wtyczce do regulatora i skaczące volty 1-2 v... :/
  11. Ok, dzięki Panowie za zainteresowanie bo na ten moment każda pomoc dla mnie na wagę złota! Jesli ktoś ma możliość sprawdzić czy na: czujniku temperatury w puszcze z przekażnikami i całą elektroniką ma napięcie ( pod lewym filtrem kabinowym patrząc od przodu, ten sam obwód i kolor przewodu biało-zielony) lub wtyczce od alternatora( również ma stałe, niskie napięcie rzędu 1-2v to da mi to odpowiedź na tą zagadkę gdyż/jeśli: 1. Napięcia bez przekręcenia stycyjki nie powinno tam być to już wiem że albo stacyjka albo zwarcie. 2. Jeśli takie napięcie tam po prostu jest nawet przed przekręceniem stacyjki to winny jest zregenerowany alternator. Dodam tylko że alternator działa jak trzeba, regulator w nim jak i komutator i szczotki były wymianiane. ładowanie 14,5v. A więc uściślam opis! -alternator jest po regeneracji ale nie mam pewności czy na 100% jest sprawny. -prąd mierzony miernikiem cęgowym tak przy altku jak i przy aku i w obu przypadkach przy podpiętej wtyczce w alternatorze pobór prądu to 1,5-2v i aż 0.15A... Po odpięciu wtyczki a alternatora znika piszczenie z jego obudowy jak i znika do 0 pobór prądu. -na wtyczce od alternatora tak jak wspomniałem jest obecne te 1,5-2v stale nawet przy zamkniętym aucie niezależnie od czasu, dlatego mi wyładowało aku w kilka dni. Beżpiecznik 15 sprawdzony. Komora z elektroniką tam gdzie biegnie
  12. E39, m57 3.0d, 2002r Witam grupę! Jak w tytule, cyklicznie dochodzi do rozładowania aku.. Dziś chyba w końcu znalazlem przyczynę. Przy pracach dot. regeneracji alternatora uslyszalem bardzo cichy "pisk" I dochodzi z alternatora. Sprawdzilem miernikiem, do alternatora dochodzi stale okolo 1.5v I ciągnie 0.15A. piszczenie slyszalne tylko przy wpiętej wtyczce (podanym napięciu) Napiecie obecne przy zamknietym aucie, cały czas.. Nie znika po uplywie kilku godzin. Napiecie zmierzone na pinie którym idzie wzbudzenie ze stacyjki. . Po przekręceniu stacyjki pojawia sie normalne 12v. Co moze być przyczyną obecności tych V I tym samym wykanczania aku?
  13. Witam. Pacjent jak w tytule, 2006, manual.. Przy ruszaniu pobrzękuje, brzęczy ,trzeszczy z okolic silnika/podwozia/przód(chyba). Dźwięk nie jest bardzo głośny ale słychać go wyraźnie na zewnątrz i w środku. Hałas utrzymuje się bardzo krótko, około sekundy i tylko przy obciążeniu(ruszaniu) Na tzw postoju przy mocnym, dynamicznym wciśnieniu gazu żadnych objawów dlatego samemu ciężko mi zlokalizować miejsce bo odgłos tylko przy ruszaniu a nie miałem nikogo do posadzeia za kierą..Pali dobrze. Nie telepie. Przyspieszenie ok. Po ruszeniu, zmianie biegów i zwiększeniu prędkości albo nie ma odgłosów ma albo nie słychać. macie jakieś pomysły? Kolektor?osłony? .... Dwumasa? :D ps. prześledziłem podobne wątki.. nie znalazłem nic pasującego..
  14. Gdyby coś z niego zostało to bym oczywiście kupił taki sam ;)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.