Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

chce założyć LPG do E91 325i, N52, oferta jaka dostałem to:

 

* sterownik: STAG 300-6 ISA2 (ciągła, automatyczna modyfikacja mapy

gazowej)

* reduktor: KME GOLD (przeznaczony dla aut o mocy do 300 KM)

* wtryskiwacze: HANA (czerwony lub zielony)

* zbiornik toroidalny wewnętrzny w koło/schowek

* wlew gazu pod klapką wlewu benzyny

 

Cena powyższego zestawu to:

 

* kompletna instalacja gazowa (3000 pln)

* montaż instalacji gazowej (800 pln)

 

 

moje spostrzeżenia, reduktor jak najbardziej ok, a co do reszty to prosze Was o opinie czy ten sterownik bedzie odpowiedni i jaka jest różnica między wtryskiwaczami HANA czerwonymi lub zielonymi.

 

Na co jeszcze zwrócic uwage przy montażu LPG?

Edytowane przez Magker
Opublikowano
nie zastanawiałem się bo się na tym nie znam, proszę o bliższe informacje na temat reduktora blos i potrzeby jego jak rozumiem "dołożenia" do wymienionej przeze mnie instalki
Opublikowano

Kolego Magker, przede wszystkim musisz wiedzieć, że norbi_1221 to nasz forumowy troll, wypisuje bzdury i wprowadza w błąd niewinnych ludzi. Blos w sekwencji to absurd techniczny, a nawet koncepcyjny - zupełnie bezcelowy, sprawiający wiele niepotrzebnych problemów i nie przynoszący ŻADNEGO pożytku. To tylko kolejny poroniony pomysł naszego norbiego :mad2:

 

 

Co do zaproponowanego tobie zestawu

 

Wtryskiwacze HANA okej, mogą być równie dobrze czerwone i zielone. Czerwone różnią się od zielonych tylko średnicą dyszy - na czerwonych trzeba będzie po prostu ustawić ciut wyższe ciśnienie gazu.

 

Reduktor KME GOLD jest stabilny ciśnieniowo, ale słaby termicznie - przy 200KM nie utrzyma temperatury jak będziesz szalał na autostradzie. Najlepiej byłoby to zrobić na dwóch mniejszych reduktorach jak Zavoli S, a jeśli już chcesz jeden to dobry będzie AC R01 czerwony.

 

Sterownik STAG 300 ISA2 okej, ale na twoim miejscu nie polegałbym na deklarowanej "autoadaptacji". Wiele razy badałem działanie tej funkcji i za każdym razem, w każdym aucie jakie robiłem, mocno rozjeżdżało korekcję po obrotach. Gazownik powinien wystroić ci instalację ręcznie, kilkadziesiąt kilometrów jazdy z laptopem, podglądając korekty krótkoterminowe ECU benzynowego. Większość gazowników w ogóle tego nie robi i potem masz zapalający się check engine na desce itp.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.