Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam. Mam następujący dylemat. Do wymiany mam przednie amortyzatory w swojej e91. Auto ma zamontowane sportowe zawieszenie( Bez gwintu). SPRĘŻYNY OBNIŻAJĄCE EIBACH SPORTLINE. ( http://allegro.pl/sprezyny-obnizajace-eibach-bmw-3-e90-sportline-i3291752586.html) . Marki amortyzatorów niestety nie znam. Mam możliwość kupienia dwóch amortyzatorów sportowych używanych w cenie 200zł za sztukę, marki ani ich stanu faktycznego w chwili obecnej nie znam. Są to amortyzatory z demontażu i tyle wiem na chwile obecną. Kupuje je od zaufanego sprzedawcy u którego zaopatruje sie w części od dłuższego czasu i jak dotąd nie byłem ''niezadowolonym klientem''. Pytanie brzmi czy kupić nowe 2 na przód jeśli tak to jakie polecacie w rozsądnych cenach. Nie jestem zwolennikiem tuning po prostu kupiłem auto z takim zawieszeniem i chce wymieniać podzespoły na takie jakie są w w danej chwili w aucie. I czy kwota 400zł za 2 używane amortyzatory to cena rozsądna. Z góry dziękuje za poradę.
Opublikowano
Najpierw polecam rozkodować VIN i sprawdzić czy masz zwykłe zwieszenie, czy może M-Pakietowe bo od tego zależy jakie amortyzatory powinny być założone.
http://e-podpis.net.hostingasp.pl/bmw/BMW_podpis_numer%20_small.jpg
Opublikowano

Kolega ma SPRĘŻYNY OBNIŻAJĄCE EIBACH SPORTLINE.

Zatem musisz miec jakikolwiek amor o krotszym skoku tloczyska.

Generalnie chyba nic w cenie 200pln/sztuka z nowych nie jestes w stanie znalezc. Wszystko bedzie drozsze.

Jezeli te amory z 2-giej reki sa o krotszym skoku i nadaja sie jeszcze do czegos to mozesz o nich pomyslec, ewentualnie wtopisz 400pln.

Jezeli nie sa krotsze to nie polecam, bo o normalnej dlugosci znajdziesz nowki po 300 z jakims groszem (ale zaznaczam ze beda o normalnej dlugosci)

Do krotszych sprezyn tak na szybko polecam B6, B8. (niestety obecna cena Euro zabija troszke).

Ciekaw jestem co koledzy jeszcze poleca w temacie krotszego zawiasu bo sam szukalem czegos sensownego i niestety ciezko.

Dodam ze Sachs Advantage jest o normalnej dlugosci tloczyska, choc co niektorzy zakladaja je tez do zawiasu 226A czy tez M-technik, ale te OE zawiasy sa obnizone tylko o 15mm. Podobno daje rade na takim niewielkim skroceniu.

Co jeszcze? Tez chetnie zobacze co koledzy doradza.

 

Update:

Wlasnie zauwazylem ze te sprezyny co teoretycznie masz, maja obnizenie 45-50mm, zatem B6 nie da rady. Sachs Advantage przy takim obnizeniu tez polegnie.

Z mojej wiedzy (oczywiscie moze ona byc niekompletna) najlepsza opcja bedzie B8.

Sprzedam:

1. Agregat DSC kompletny

2. HCU do DSC nowka w atrakcyjnej cenie.

3. Junctionbox control unit - sterownik sterujacy elektronika auta.

Opublikowano
kolego co masz na mysli ,że amorki o normalnej długości polegną(nie dadzą rady)?Sam jestem zainteresowany zalożeniem owych sprężyn a mam amorki bilstein,na których auto stoi jeszcze wyżej niż na seryjnych i chcialem troszke obniżyć.
Opublikowano

Dłuższe nie polegną, ale będą miały nieodpowiednią charakterystykę. Samochód może zachowywać się nerwowo i mniej przwidywalnie. Zależy od Twojego stylu jazdy. Jeżeli nie bierzesz zakrętów na granicy przyczepności, to pewnie nie zauważysz różnicy.

 

Jeździłem na zwykłym i sportowym zawiasie w E91 (sam mam sportowe) i jest różnica w pracy amortyzatorów np. na progach zwalniających. Zawieszenie wykonuje dwa ruchu - przy wjeździe, oraz przy zjeździe. Opada na raz, i nie odbija (mocne tłumienie powrotu). W standardowym, przy zjeździe, jeszcze delikatnie odbija (jak łódka na falach). Bardzo nieznacznie, ale jednak.

 

Pozdrawiam

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.