Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

czesc

 

jak w temacie prosze o pomoc w zdiagnozowaniu pomiarow. wiem ze ktores pomiary powinno sie robic w czasie jazdy ale nie pamietam ktore, wszystkie pomiary wykonane na jalowym biegu:

 

http://imageshack.us/a/img266/6748/analogvalues1.jpg

 

http://imageshack.us/a/img545/8384/analogvalues2.jpg

 

http://imageshack.us/a/img17/3001/analogvalues3.jpg

 

http://imageshack.us/a/img62/4900/analogvalues4.jpg

 

http://imageshack.us/a/img24/7179/analogvalues5nacieplyms.jpg

 

ps. inpa ktora posiadam co chwile wywala blad albo sie zawiesza podczas livedata, tak przy okazji jak ktos ma dzialajacy linka do inpa i fajnie by bylo po polsku to bym naprawde byl wdzieczny:)

 

aaa i dodam ze auto nie ma mocy do 2500ob a potem wyrywa asfalt...

 

pozdrawiam

piotrek

Opublikowano

Dzieki... pocieszyles mnie :cry2:

 

a tak ogolnie problem wystapil 3 tygodnie temu. padl mi jez i rozladowywal nowy aku boscha (pazdziernik 2012 zakup), aku dostal zwarcie i nie mozna bylo go naladowac nawet jakims pradem wysokim go pobudzali i nic (juz 2 tydzien mija w serwisie bosch), czy jest mozliwosc ze wtryski sie przestawily albo przeprogramowaly? i dlatego takie dane wychodza?silnik pracuje nie rowno i to pewnie przez to. bo wszystko bylo ok a tu nagle trach i nie dziala. jeszcze na dokladke (moze zle napisalem z brakiem mocy), chodzi mi o powolne wchodzenie silnika na obroty a od 2500 kreci. czytalem cos tam o sterowanu lopatek turbiny czy raczej to beda te wtryski? do tego dzisiaj zauwazylem ze zaczal kopcic na postoju. i wszystko zgralo sie razem z wymiana oleju i filtrow...dlatego tak to boli bo teraz zaluje ze wymienialem ten olej :mad2: czy moge dodac do paliwa jakis srodek do czyszczenia wtryskow?? moze cos pomoze a jak nie to bedzie pewnosc ze trza wymienic.

 

a tak pytajac to o co chodzi z tym wawalaniem przez inpa? czesto tak jest bo tylko przy livedata i jak zrobie PrtSc.

 

z przeplywka lub bez pracuje tak samo... i najwazniejsze pytanie: moge jezdzic czy lepiej puki nie bedzie wszystko ok niech bunia odpoczywa?

 

z gory dzieki za odpowiedzi na moje nurtujace mnie pytania :?

piotrek

Opublikowano

wykasowalem wszystkie bledy i wszedzie i jak narazie tylko to wyskoczylo znow...

 

http://imageshack.us/a/img7/1682/error1hx.jpg

http://imageshack.us/a/img196/8457/error2ft.jpg

 

czytalem na forum ze moze byc problem z nieszczelnoscia ukladu sterowania geometria lopatek turbiny. jutro sprawdzam wszystkie przewody podcisnienia. to moze wyjasniac powolne wchodzenie na obroty i nagly skok mocy od ok. 2500 obr/min..??

 

wyskoczyl jeszcze blad

 

40 thermal sensor for oillevel defect - zepsuty czujnik oleju tylko nie wiem czy to ten w misce czy pod filtrem?? zmienialem filtr ostatnio...moglem go uszkodzic?

mozna to jakos sprawdzic?

 

nie wiem czy dobry pomiar podczas jazdy ale 3 bieg i 4000 obr/min:

 

http://img547.imageshack.us/img547/7743/4000obrmin.jpg

 

piotrek

Opublikowano

waz od ic bez zastrzerzen :8) za to bylo pekniecie przewodu przy zbiorniczku podcisnienia sterujacego zmienna geometria lopatek turbiny :mrgreen: i wypiety przewod podcisnienia pod prawa poducha silnika. auto pracuje bardzo ladnie i rowno, wyrywa asfalt od najnizszych obrotow. nie mialem czasu porobic PrtSc z livedata ale jak urwe troche czasu to powrzucam. zostaje caly czas problem wtrysku ale jutro zaleje bak z tym srodkiem:

 

http://www.liqui-moly.de/liquimoly/produktdb.nsf/id/en_5139.html?Opendocument&land=GB

 

zobaczymy co sie bedzie dzialo.

 

piotrek

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.