Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

O ile dobrze widać. Wynikałoby z tego, że klima zmieniana ze zwykłej na automat, co jest wielce prawdopodobne, bo w aucie jest założony nieprawidłowy panel

 

Numer podwozia WBABD91040PK60177

Kod typu BD91

Typ 318CI (EUR)

Typoszereg E E46 (2FL)

Seria 3

Rodzaj konstrukcji COUPE

Układ kierowniczy LL

Drzwi 2

Silnik N42

Pojemność skokowa 2.00

Moc 105

Napęd HECK

Skrzynia biegów MECH

Kolor BLACK SAPPHIRE METALLIC (475)

Tapicerka STANDARDLEDER/SCHWARZ (N6SW)

Data prod. 2003-05-14

 

S2BAA LM RAEDER DOPPELSPEICHE 88 Obr. BMW, st. le. podw. spr. 88

S320A MODELLSCHRIFTZUG ENTFALL Brak napisu modelu

S346A CHROME LINE EXTERIEUR Wyp. zewnętrzne Chrome-Line

S403A GLASDACH, ELEKTRISCH Dach przesuwno-uchylny, elektryczny

S428A WARNDREIECK Trójkąt ostrzegawczy i apteczka

S494A SITZHEIZUNG FUER FAHRER/BEIFAHRER Podgrzwanie fotela kierowcy/pasażera

S508A PARK DISTANCE CONTROL (PDC) Park Distance Control (PDC)

S660A RADIO BMW REVERSE Radio BMW Reverse (C42)

S785A WEISSE BLINKLEUCHTEN Lampy kierunkowskazów białe

L801A DEUTSCHLAND-AUSFUEHRUNG Wersja krajowa Niemcy

S863A SERVICE KONTAKT-FLYER EUROPA Spis dealerów, Europa

S879A DEUTSCH / BORDLITERATUR Literatura pokładowa, niemiecki

S915A AUSSENHAUTSCHUTZ ENTFALL Brak konserwacji pokrycia zewn.

 

S210A DYNAMISCHE STAB. CONTROL (DSC) Dynamiczny ukł. przeciwpoślizgowy

S255A SPORT-LEDERLENKRAD Kierownica sportowa ze skóry z poduszką

S520A NEBELSCHEINWERFER Lampa przeciwmgłowa

S530A KLIMAANLAGE Klimatyzacja

S548A KILOMETERTACHO Licznik kilometrów

S550A BORDCOMPUTER Komputer pokładowy

S851A SPRACHVERSION DEUTSCH Wersja językowa, niemiecki

Prospekty, broszury, cenniki BMW - KLIK
Opublikowano
a no tak , z tych zdjec myslisz ze mozna cos wywnioskowac? jedynie co zauwazylem to lekkie wgniecie z lewej strony z tylu kolo drzwi na wysokosci listwy
Opublikowano
Na pierwszy rzut oka źle nie wygląda, poza wymęczonym szwem fotela kierowcy. Na minus zimówki, a koła jako całość są lipnie wyważone (ale to niemiecka norma walić na chama ciężarki na zewnętrznym rancie alumów). Dowiedz się kto i jak wymieniał klimę
Prospekty, broszury, cenniki BMW - KLIK
Opublikowano

2 litrowy silnik o mocy 143 km wydaje mi sie ze da rade miec pazur chociaz lekki..

 

wie ktos gdzie moglbym popytac oficjalnie na forum o to czy mieszka ktos w Radomiu , chodzi tu oczywiscie o to aby ktos mogl podjechac i obejrzec te autko majac czas. Mieszkam kolo Bialegostoku wiec 300 km w 1 strone to sporo km..

Opublikowano

Chciałbym zaznaczyć, że często posiadacze takich samochodów z czasem zakładają temat : założenie xenonów, zwiększenie mocy silnika itd.

Dla samochodu ważącego koło tony to jest nawet, ale nie dla bmw, nawet tak lekkiego jak coupe ...

Opublikowano

nie jezdzilem bmw w 2.0 benzynie wiec nie wiem jak to idzie ,gdy mialem e46 2.0 w dieslu szlo dobrze i bokiem i na drodze . nie jestem szpanerem ktory co tydzien musi zmieniac komplet opon..

 

Gdyby ktos z "Radomia" czytal ten temat prosze o kontakt na pw

Opublikowano
Opony można zmieniać co 3 dni mając punto 1.1 albo civica 1.3, nie w tym rzecz. Jak z góry wiesz że będziesz zadowolony i nie przyjmujesz sugestii to ok.
Opublikowano

Próbowałem to potencjalnemu nabywcy wyjaśnić ale skoro przyzwoita moc, służąca do znośnej i bezpiecznej jazdy jest szpanerstwem ... to uznałem że nie warto.

Pozerą dla mnie właśnie jest coupe z najsłabszym silnikiem ( może ktoś się z tym niegodzić ).

Jak ktoś ma 2.5, 2.8. czy 3.0/3.0d to tego zwykły zjadacz chleba nie zobaczy, nie pozna, tak samo jak wyposażenia, biedak a konkret ...

Z zewnątrz tego nie widać, to nie wiem gdzie szpan.

Opublikowano
ciekaw jestem gdzie napisalem ze to auto ma mi sluzyc tylko do szpanu ale mniejsza z tym , rozgladam sie rowniez za kupnem auta za granica wiec auta powyzej 2.0 l nie wchodza w gre bo nie mam zamiaru placic wiekszej akcyzy
Opublikowano

Z takim przebiegiem nawet golas jest drogi w Dojczlandii, a gdzie marża, transport, opłaty? Na zdjęciach ładnie się prezentuje, to fakt, ale z samochodem jak z kobietą... ;)

 

Ze szpanem przesadzacie. Idąc tym tropem, posiadanie coupe czy cabrio z dieslem to tylko szpan, tak samo Mpakiet nie powinien istnieć. W końcu jest tylko jedna, prawdziwa Mka.

Coupe to kolejne nadwozie e46, a nie konstrukcja pokroju Z4, wyluzujcie, panowie... 9.3s do setki w tej wersji wystarczy do sprawnego przemieszczania się, nie jest to demon szybkości czy wyprzedzania, ale droga to nie tor, trzeba myśleć z wyprzedzeniem za wszystkich. Zresztą, kto rozsądny będzie się tym ścigał spod świateł lub "latał bokiem" w dzisiejszych czasach? ;>

Opublikowano

Nawiązałem do szpanu - bo mocny silnik to szpan itd. Ja sam mając diesla 2.0 ( niestety po pół roku szukania 3.0d odpuściłem ) uważam że 4 gary w bmw e46 jest uwłaczające, ale stety lub nie, ze śmierdziela można wykrzesać 200-220 koni, a z benzyny 143km nie mającej już na wyjściu Nm i km nic nie zrobisz.

Do tego sztuka nie powala na kolana wyposażeniem, brak xeonów, płaskie stołki itd - wyprzedzając fakty wspomniałem że będą pytania - o xenon, o moc ( bo się okaże że ów cudo nie jedzie ).

Opublikowano

masz racje silber..

 

takie pytanie.. , te auto ma tempomat wiec jak tu zwiekszyc moc (o ile mozna zwiekszyc nie wylaczajac tempomatu) , chodzi mi tu o to ze w kierownicach wielofunkcyjnych mozna to bylo robic przyciskami..

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.