Skocz do zawartości

E46 Touring z S226A Sportowe dostosowanie podwozia


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

Tematów może i było na ten temat dużo, ale żaden z nich nic konkretnego nie wniósł.

Mam tak jak w temacie E46 320D ze sportowym dostosowaniem podwozia.

Walnęła mi sprężyna z tyłu i pomyślałem, że nie ma co kombinować kupuję oryginały.

Śmiech mnie ogarnął gdy okazało się się oryginał do S226A kosztuje w ASO tyle samo co do zwykłego zawieszenia (ponad 400zł/szt).

Ktoś może przerabiał temat i może polecić do tego rodzaju zawieszenia jakieś springi na tył?

Opublikowano

Chłopie było !!

przyznaj się że nie szukałeś a nie mydlisz tutaj oczy

podobne obniżenie daje np eibach pro-kit

chyba że szukasz czegoś za 100-150zł to szukaj używki z s226

Opublikowano
Pro-Kit obniża auto jeszcze bardziej niż springi w sportowym przystosowaniu podwozia, luknij na galerię Szymona-o on przechodził z takiego właśnie zawieszenia na Pro-Kit, ja przeszedłem również na Eibachy lecz ze standardowego zawieszenia i auto sporo usiadło, zwłaszcza z tyłu.
Opublikowano
Pro-Kit obniża auto jeszcze bardziej niż springi w sportowym przystosowaniu podwozia, luknij na galerię Szymona-o on przechodził z takiego właśnie zawieszenia na Pro-Kit, ja przeszedłem również na Eibachy lecz ze standardowego zawieszenia i auto sporo usiadło, zwłaszcza z tyłu.

Kurcze no nie gadaj, że przy eibach pro kit bardziej siada tył od przodu?? Idą do mnie te springi i nie chciałbym, żeby koza z samochodu się zrobiła.

Opublikowano
Nie nie, koza się nie zrobi, luknij do Szymona i sobie oceń jak wygląda to w turasie, w sedanie pewnie będzie podobnie.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.