Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
witam jeźeli jest gdzieś podobny temat to jak ktoś może niech podrzuci linka i będzie po problemie :) a tak to chodzi mi o to chcę zakupic e30 i nie wiem czy kupic 2.0 czy 2.5 ?? co do 2.0 to to jest ten sam silnik co w e36 ?? tylko w e30 jest w 8v a e36 16v?? i czy jak bym zamienił głowicę od 2.0 150 co jest w e36 czy podniesie to moc w tym silniku e30 czy to są inne głowice i taki manewr nie ma sensu lub czy lepiej szukac e30 w 325 ??
Opublikowano
silniki w e30 oryginalne 2.0 i 2.5 są o oznaczeniu M20 a w e36 są o oznaczeniu M50 dobrze mówisz 8v i 16v ale wogóle cos innego,także żadne kombinacje ci nie wyjdą,lepiej kup sobie z oryginalnym silnikiem M20 bądz jak ci sie trafi z M50
Opublikowano
witam jeźeli jest gdzieś podobny temat to jak ktoś może niech podrzuci linka i będzie po problemie :)

niestety nie ma tak łatwo pierwszy post i na łatwiznę?

a tak to chodzi mi o to chcę zakupic e30 i nie wiem czy kupic 2.0 czy 2.5 ??

gdzieś już to słyszeliśmy :mad2: :duh:

co do 2.0 to to jest ten sam silnik co w e36 ??

raczej nie jest to samo :D

tylko w e30 jest w 8v a e36 16v??

6 cyl i 8 zaworów? a jak to podzielić??

czy jak bym zamienił głowicę od 2.0 150 co jest w e36 czy podniesie to moc w tym silniku e30 czy to są inne głowice

samodzielnie lepiej nawet świec nie wymieniaj jeżeli twoja wiedza z zakresu mechaniki jest na tym poziomie

a odpowiadając na pytanie po raz drugi - silnik z e30 i e36 są totalnie inne nawet z wyglądu niepodobne i nic z jednego nie pasuje do drugiego

czy lepiej szukac e30 w 325 ??

ogarnij w zimę 318is ze szperą bo 325 na suchym może cię zaniepokoić jakie jest trudne do opanowania

pzdr

Opublikowano

2.5 to szatan! jeszcze z e36..

2.0 i 2.5 w e36 mialy 24v a w e30 12v jak sie nie myle Panie..

 

1.8is to juz 4 cylindry, jest czym przycisnac, jak silnik zdrowy to i 2.0 objedzie :) no i 1.8 is to ekonomia moim zdaniem.

2.0 i 2.5 w spalaniu praktycznie roznicy nie ma, bo 2.5 ma wiecej kucy i momentu przez co latwiej ruszyc bude.

jak autem na gazie chcesz jezdzic to na spalanie nie patrz.. bo auto ktore w miescie spali mniej jak 20litrow gazu to jest ekonomiczne auto :)

Opublikowano

podziękować za alls odpowiedzi :D a tak na poważnie szukam 2 samochodu na niedzielne wyjazdy itp więc czy bedzie w nim gaz to nie wiem sie okaże :P

a tak po przemyśleniach zastanawiam się nad :

1. e 30 2.5 wiem ze ludzie robą swap dobre to rozwiazanie kupic np. e30 z 2.8 ??

2. e36 2.5/2.8

który wy polecacie ??

a jeszcze nie chce nic co ma mniej jak 2l wiec 1.8 odpadają :P najbardziej chodzi mi po głowie 2.5/2.8 :idea:

Opublikowano

na niedzielne wyjazdy.. hm... to nie potrzebny tez duzy silnik, chyba ze lubisz poszalec :P

zeswapowana to musisz dobrze wyogladac i wogole, bo ludzie lubia robic sztuke i sprzedaja :)

e36 to raczej auto na codzien..

 

e30 jak chcesz na niedzielne wypady, to szukaj w wąskiej lampie.. sa to bardziej unikatowe e30stki :) na germana, jakies yellowy z przodu zapodac :)

jak masz ori silnik to jeszcze cudniej.

no i ten chrom waskiej lampy i wypolerowany lakier przyciaga wzrok ludzi uwierz mi :8)

 

Jest bajer, dzi*ki to lubia!

Opublikowano

e36 tez ma wyrobiona marke jako wieś tuning według mnie :P

e30 waska lampa czyli ?? na germana, jakies yellowy z przodu zapodac ??

wiem że nie potrzeba dużego silnika ale jak już bym szukał e 30 to raczej 2.0/2.5 to jest pewne :lol:

a te swap to dobra sprawa jak ktoś szuka do szaleństwa fury według mnie bo jak powiedziałeś że z tym może być róznie

z tego co widzę sporo jest e30 2.5 w cabrio

Opublikowano

obczaj sobie temat kolego e30 dokladniej :) jest przed lift i po lift czyli waska lampa i szeroka lampa. o ile sie nie myle to szeroka lampa od 87 albo 88 roku byla produkowana? teraz ciezko mi powiedziec..

waska lampa jest bardziej unikatowa, malo ich do kupienia, ladnie wyglada, i ma tzw podwojny ocynk - czyli tak jakby bude bedziesz mial zawsze zdrowsza :P

waska lampa z kazdym dniem bedzie stawala sie teraz coraz drozsza :) dobra sztuke tanio ciezko wyrwac

pzdr

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.