Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,

ze wszystkich broszur wynika, że N52 w 530i ma 258KM.

Tymczasem po rozkodowaniu vinu dostaje cos takiego:

 

Kod typu NU53

Typ 528I ML (USA)

Typoszereg E E60 (MUE)

Seria 5

Rodzaj konstrukcji LIM

Układ kierowniczy LL

Drzwi 4

Silnik N52K

Pojemność skokowa 3.00

Moc 172

 

172kW daje 233KM...

 

O co chodzi? Czy to wynika z innych katalizatorów stosowanych w USA?

Opublikowano

czyli to sa inne silniki tak?

z tego co czytalem do tej pory wynikalo ze tylko oznaczenie modelu w stanach jest inne (528 nie 530) natomiast silnik jest ten sam...

Opublikowano
Główna różnica to inny układ dolotowy DISA, i inny soft w sterowniku. Na amerykańskich forach ludzie opisują przeróbki na wersje 3.0
Opublikowano

czy z mechanicznego punktu widzenia, fakt ze auto jest ze stanów może być utrudnieniem dla mechanika?

chodzi mi o to czy powinien wiedzieć o istniejących różnicach i je znać...

 

inna sprawa to kwestie kosztowe... czy różnice usa/eu mogą wpływać na koszt konkretnych części?

nie jestem pewien ale wydaje mi się, że gdzieś czytałem o innych katalizatorach w wersjach US... podobno europejskie nie pasują a te amerykańskie są znacznie droższe i słabo z ich dostępnością...

 

 

czy w jakikolwiek inny sposób amerykańskie restrykcje dotyczące emisji spalin mogą wpływać na użytkowanie auta z US w Polsce?

Opublikowano
czy z mechanicznego punktu widzenia, fakt ze auto jest ze stanów może być utrudnieniem dla mechanika?

chodzi mi o to czy powinien wiedzieć o istniejących różnicach i je znać...

 

inna sprawa to kwestie kosztowe... czy różnice usa/eu mogą wpływać na koszt konkretnych części?

nie jestem pewien ale wydaje mi się, że gdzieś czytałem o innych katalizatorach w wersjach US... podobno europejskie nie pasują a te amerykańskie są znacznie droższe i słabo z ich dostępnością...

 

 

czy w jakikolwiek inny sposób amerykańskie restrykcje dotyczące emisji spalin mogą wpływać na użytkowanie auta z US w Polsce?

Jeżeli takie są to po nr vin spokojnie dobierzesz każdą część. Po imporcie na bank masz do wymiany tylne światła i przekodowanie radia. Ja na dziś wymieniałem tylko amory z przodu i nic nie dopłacałem za pochodzenie auta....

Opublikowano

hej,

auto jest w Polsce od kilku lat więc zakładam, że zostało odpowiednio przystosowanie do polskich wymogów.

Ja obecnie zastanawiam się nad jego zakupem, dlatego sprawdzam co potencjalnie może sprawić problemy w przyszłości przy użytkowaniu wersji US...

 

Może ktoś ma jeszcze jakieś inne uwagi?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.