Skocz do zawartości

E39 530D 2000R Brakujaca oslona nazwa.


Druper

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

 

Brakuje mi oslony zaznaczonej na zdjeciu nie wiem jak sie ona nazywa i za chiny ludowe nie moge jej znalezc na allegro poprostu przerylem wszystko i nigdzie nie znalazlem prosze o pomoc....

 

http://img850.imageshack.us/img850/1562/3290293572.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ta osłona obejmuje całą chłodnice i wentylator (wisco).

W tym realoem na głównej stronie wpisz swój VIN i będziesz miał całe swoje auto na schematach.

http://images75.fotosik.pl/97/7ea837af20c745c4.jpg
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ta osłona obejmuje całą chłodnice i wentylator (wisco).

W tym realoem na głównej stronie wpisz swój VIN i będziesz miał całe swoje auto na schematach.

 

 

Wiesz co nie wiem czy dobrze mysle ale ja fabrycznie tej obudowy nie mam bo mam na rysunku tylko wentylator i nic wiecej mam racje?

http://www.realoem.com/bmw/partgrp.do?model=DL81&mospid=47545&hg=11&fg=35

Edytowane przez Druper
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Juz widze ze jednak mam ta obudowe i jest problem bo mam dolna czesc ale niestety gorna obudowa ktora zaslania wisco jest urwana :( :(. Zeby wymienic caly ten element trzeba zapewne wyciagnac chlodnice a co za tym idzie caly plyn chlodniczy wycieknie tak?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja sie to zdjecie zinterpretowalem bo ta obudowa trzyma wiatrak wisco i trzeba by jednak ta obudowe zamontowac na wiatrak. A wie ktos moze czy ona spelnia konkretna role? Np. trzyma wiartak w jednej pozycji i zapobiega jego przemieszczaniu czy tylko obudowa?

 

 

Jutro zrobie zdjecie i wstawie jak to wyglada wtedy bedzie wiadomo konkretnie jak to wyglada :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Osłona nie trzyma wiatraka. Wymieniasz bez ruszania chłodnicy. Zajrzyj dobrze pod maskę jeszcze raz.

 

I tak. Spełnia rolę. Domyśleć się nie trudno. W skrócie chodzi o to żeby powietrze nie spieprzało. Nie chce mi się tłumaczyć. Niby można jeździć bez tego, ale to takie druciarstwo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odkręcach wisko (32 lub 36 prostym), uwaga bo lewy gwint!

Wypinasz zatrzaski z obudowy (o ile jeszcze ten kawałek się został) i wyciągasz wszystko, wkładasz osłonę razem z wisko, przykręcasz wisko i wpinasz zatrzaski.

Całość na 5 minut roboty.

 

Osłona pomaga też kierunkować pracę wentylatora, więc domyśl się do czego służy. Jakąś ochronę przed śmieciami też robi.

 

Niby można jeździć bez tego, ale to takie druciarstwo.

Mało powiedziane :) Równie dobrze bez filtrów kabinowych można by jeździć :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pytanie czemu nie masz tej osłony. Nie chcę wprost sugerować, ale osłon pod maską najczęściej brakuje po solidnym dzwonie i oszczędzaniu na naprawach ;)

Co innego dolne osłony, bo te można zgubić na krawężniku (spód zderzaka) lub na śniegu (słynne już osłony ASB).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.