Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,

 

od razu zaznaczam, iż przeszukałem forum, znalazłem ten oto temat: http://bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=48&t=150041 temat jest o silniku dieslowym, ja jednak posiadam silnik benzynowy i nie wiem czy jest możliwość zdjęcia tej redukcji mocy. Chciałbym też wiedzieć, jaki będzie całkowity koszt tej operacji, oraz czy jest możliwość nieco zwiększenia jego mocy poprzez wgranie nowego softu. W dowodzie mam wpisane równe 100 kW, a powinno być 110 kW wg. moich informacji.

 

Podaję VIN WBABX91030PN75558

 

Pozdrawiam.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
o jakiej redukcji piszesz ? masz 318i czyli 129 km i wiecej miec nie bedziesz, 320i ma 110 kw czyli 150 km ale rozni sie od twojego pomimo ze oba to N46, masz inny dolot, walki rozrzadu, program w ecu i pare innych gratow, artykul ktory podales dotyczy celowej redukcji mocy przez producenta w niektorych autach flotowych a u ciebie tak wyszlo w serii z fabryki i co najwyjez to mozesz sobie kupic 320i i bedziesz mial w dowodzie 110 kw
Krzysztof
Opublikowano

Sprawdziłem VIN i tam ewidentnie jest napisane, że ma redukcje mocy. Silnik, który posiadam, fabrycznie ma 143 KM (silnik N46 B20) więc proszę mi nie mówić, że mój ma 129 km. Poza tym, nie wiem skąd wziąłeś, że posiadam 318i .. specjalnie podałem nr VIN, żeby dokładnie ktoś sprawdził. Tutaj masz podstawowe informacje: http://vin-decoder.pl/WBABX91030PN75558

 

http://autabmw.pl/WBABX91030PN75558/bmw/vin/decode tu za to jest 110 kW , nic już z tego nie rozumiem...

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
ten vindekoder to sobie mozesz ... jak sam nie wiesz co masz no to trudno, tu masz vin i jaki masz model wiec sprawdz najpierw dokladnie a petem sie madrzyj http://realoem.com/bmw/select.do?vin=pn75558, skoro wszystko wiesz to po co pytasz ? masz napisane jak wol ze to 318i no to co masz 550i ? czytac chyba umiesz, to ze 318i to nie znaczy ze ma silnik 1.8l tylko 2.0l ale to pewnie wiesz :mrgreen:
Krzysztof
Opublikowano
ten vindekoder to sobie mozesz ... jak sam nie wiesz co masz no to trudno, tu masz vin i jaki masz model wiec sprawdz najpierw dokladnie a petem sie madrzyj http://realoem.com/bmw/select.do?vin=pn75558, skoro wszystko wiesz to po co pytasz ? masz napisane jak wol ze to 318i no to co masz 550i ? czytac chyba umiesz, to ze 318i to nie znaczy ze ma silnik 1.8l tylko 2.0l ale to pewnie wiesz :mrgreen:
Nie wniosłeś mi nic nowego, o czym bym nie wiedział. Czytaj ze zrozumieniem co piszę, gdzie napisałem, że mam silnik 1.8l? Cyfry 318, 320 itp nie są wyznacznikiem pojemności silnika i dobrze o tym wiem -.-

Na początku posta zapytałem jakie są koszty wgrania nowego softu ze zdjęciem redukcji mocy, oczekiwałem normalnych i pomocnych odpowiedzi, a nie 'cwaniaczków' , którzy chcą się wywyższać.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano (edytowane)
hehe chlopie glupoty piszesz nie masz zadnej redukcji mocy przynajmniej w aucie ktorego vin podales, rozkodowalem wyposazenie i nic tam nie ma nt nie wiem skad masz takie info, swierzak jestes i obrazasz ludzi na forum a potem sie dziwisz ze kazdy ma cie gdzies, jak bys nie byl gamon i potrafil czytac to bys sam sobie wyposazenie rozkodowal i przekonal sie ze bzdury piszesz z redukcja mocy Edytowane przez kris1973
Krzysztof
Opublikowano

Ja też poważnie piszę :)

Nie ma 150-konnej wersji 318-tki.

Powinna mieć 143 KM - i tyle.

Czasem dekodery po prostu oszukują.

W przedliftowych e39 530d każda ma 142KW mocy a na serio to miała 135 KW mocy. 142 to miały poliftowe.

 

Więc nie wiem czemu się tak przejmujesz.

Chyba, że chodzi o wpisanie większej mocy w ogłoszeniu sprzedaży...

 

W benzyniakach nie spotkałem sie z czymś takim jak redukcja mocy. W dieslach owszem - kwestia softu. W benzynie NIE JEST TO JUŻ TAKIE proste kolego :)

Więc zamiast się obrażać na nas to może faktycznie zgłoś w wydziale komunikacji niezgodność dokumentów ze stanem rzeczywistym :)

 

BTW - w BMW akurat cyfrowe oznaczenia czesto oznaczają pojemność. Od kilku lat BMW od tego delikatnie odchodzi - ale wcześniej 318-tka to miała motor 1.8i - i tyle :)

Opublikowano

A wgranie nowego softu z nowszego sterownika coś zmieni? Czytałem, że jest taka możliwość, nawet w benzynowych silnikach. Jedna rzecz mnie już irytuje, której nie jestem pewien do jakiej pojemności zalicza się ten silnik który posiadam, jest to w końcu 1.8 czy 2.0 ? W dowodzie jest wpisane 1995 cm3, więc wychodzi na to, że jest 2.0, a gość który mi go sprzedawał, twierdził, że to 1.8 jest.

 

Sory za irytacje, ale już mam mętlik w głowie i nie wiem czym i kim sie sugerować -.-

Opublikowano

Masz motor N46B20 - czyli dwulitrowy benzynowy motor, który ma oznaczenie 318i.

Wersja 320i (czyli wcześniejszy dwulitrowy motor o mocy 150 KM) ma pojemność 2.2i oraz moc 170 KM - zastąpił motor 2.5i o mocy 170 KM i oznaczeniu 323i.

Silnik ten występuje w kilku wariantach mocy - od 95KW do ... 110 KW :)

Więc kto wie - być może masz akurat wersję 110KW. Chociaż wedle wszelkich znaków na niebie i ziemi powinieneś mieć 105 KW czyli 143 KM.

Opublikowano

Jednak według dowodu, jest równe 100 kW :P nie wiem czy to tylko kwestia zmiany mocy w dowodzie, żeby nie płacić większego podatku (na zachodzie), czy też jest po prostu mniejsza moc, nie wiem..

Jeszcze jakbyś mógł Loona odpowiedzieć mi na moje poprzednie pytanie odnośnie wgrywania nowego softu do sterownika, to byłbym wdzięczny bardziej : ) jest jakiś sens wgrywać soft z mocniejszego silnika? np 2.2? Usłyszałem, że jest taka możliwość, ale nie dam sobie głowy uciąć, więc pytam tutaj przy okazji..

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.