Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Sprawa wprawdzie dotyczy z3, ale to w tym względzie to samo co e46 więc piszę tutaj :)

Otóż czasami nagle ni stąd ni zowąd w czasie jazdy zapalają mi się kontrolki asc i abs i świecą się przez dłuższy czas po czym równie nagle gasną. INPA pokazuje błąd 113 pump unit, valves, wiring harness. Chciałbym zacząć od poprawienia lutów w sterowniku ASC. Czy da się go zdemontować bez zdejmowania całej pompy? Jeśli tak to w jaki sposób się go od niej oddziela? Dobrze myślę że jeśli sterownik jest na pompie (tak jak u mnie na fotce) to nie ma już niczego dodatkowego w tym temacie, np za schowkiem?

http://images47.fotosik.pl/1840/1562c782bac84fefm.jpg

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.