Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam jak w temacie napisałem iż przestała działać mi tylna wycieraczka ,czy to pada silniczek ,czy wystarczy nasmarować ten mechanizm dodam jeszcze jak pomogę ręką to chodzi ,a jak puszcze to sie zatrzymuje ,miał ktoś taka sytuacje :?:
Opublikowano
mechanizmu nie nasmarujesz u mnie silnik działał, ale zatarł się ten mechanizm (podejrzewam że po zimie). Koszt to coś ponad 300 zł w ASO.
Opublikowano
ja nie dałem rady. Nie rozbierzesz tego, poza tym pękło mi to właśnie z tego powodu, że silnik chodził, a mechanizm stał. Rozbierz i zerknij, może się uda.
Opublikowano
u mnie też zatarła się początkowe objawy były takie że dziwnie "strzelała"przy włączaniu a potem jak chodziła to aż szyba ruszała się aż całkiem padła po otworzeniu samej szyby wycieraczke nie mozna było ręką ruszyć,ściąg wycieraczkę (plastik,śruba,jak trzeba to ściągaczem)pod wycieraczką jest duża śruba ją też trzeba odkręcić po otwarciu szyby są dwie zaślepki klucz 8-10 trzeba je odręcić wszystko ładnie wychodzi zostaje ten plastik z guzikiem do otwierania samej szyby jest na kabelku,kilka godzin w ropie i poszło przy wybijaniu ośki zwróć uwagę na tulejkę (w której chodzi ośka)żeby się nie przesunęła drobnym papierem potraktuj ośke i tulejkę troszkę smaru i nowy oring koniecznie (zestaw oringów do kranów miałem i takiego użyłem :D ) chodzi juz kilka miechów i jest oki :wink:
Opublikowano
u mnie też zatarła się początkowe objawy były takie że dziwnie "strzelała"przy włączaniu a potem jak chodziła to aż szyba ruszała się aż całkiem padła po otworzeniu samej szyby wycieraczke nie mozna było ręką ruszyć,ściąg wycieraczkę (plastik,śruba,jak trzeba to ściągaczem)pod wycieraczką jest duża śruba ją też trzeba odkręcić po otwarciu szyby są dwie zaślepki klucz 8-10 trzeba je odręcić wszystko ładnie wychodzi zostaje ten plastik z guzikiem do otwierania samej szyby jest na kabelku,kilka godzin w ropie i poszło przy wybijaniu ośki zwróć uwagę na tulejkę (w której chodzi ośka)żeby się nie przesunęła drobnym papierem potraktuj ośke i tulejkę troszkę smaru i nowy oring koniecznie (zestaw oringów do kranów miałem i takiego użyłem :D ) chodzi juz kilka miechów i jest oki :wink:

I to wszystko w jednym zdaniu -- miszcz :norty: :cool2:

Sorry za ortografie - niemiecki windows :)

http://images.spritmonitor.de/519278.png

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.