Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
witam przymierzam się do kupna bmw e39 2,5d, i zastanawiam się czy ten silnik jest równie problematyczny co 2,5 tds. na co zwrócić uwagę przy zakupie takiego auta z silnikiem M57 czy w granicach 10-12k znajdę dobry egzemplarz??
Opublikowano
A 2,5 tds jest problematyczny? Jeśli tak to można powiedzieć, że 2,5d też jest problematyczny

 

 

 

no tak słyszałem że jest problematyczny, że się przegrzewa i że pękająca głowica, a ja chce kupić model który mi na długo starczy.

Opublikowano

Przegrzewa się? Jak każdy z niesprawnym układem chłodzenia. A pęknięta głowica jest skutkiem przegrzania.

Trzeba pilnować temp i tyle. Każda rzędowa 6 jest podatna na wykrzywienie bądź pęknięcie głowicy jeśli jest np visko nie sprawne. Różnica temp na skrajnych cylindrach robi swoje.

Ale trzeba te silniki pałować by do tego doprowadzić albo naprawdę nie dbać o układ chłodzenia. Termostat, visko, odpowiednie odpowietrzenie, drożna chłodnica. Jeśli to wszystko będzie ok głowcia nie pęknie. One nie pękają ot tak sobie.

 

3.0 i 2,5 d też Ci pęknie jak nie będziesz dobrze eksploatował auta.

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.