Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam. Piszę w imieniu znajomego, otóż jest problem z otwarciem samochodu. Aku naładowany, ale auto nie chce nas wpuścić. Centralny zamek po nawet awaryjnym otwarciu z klamką odciągniętą i przekręceniu klucza lekko podnosi ten cypelek, ale on od razu go daje na dół. Taj jak by centralka cały czas zamykała auto. Robiliśmy to poprzez odchylenie drzwi klinami. Bagażnik się otworzył, ale siedzenia nie są składane, więc wejście do auta jest nie możliwe.

 

Jest jakieś jeszcze wyjście by otworzyć autko? Można pomóc na PW bo z wiadomych względów nikt pisać nie będzie na forum.

Opublikowano

UP. Nikt nie pomoże? :) Udało mi się otworzyć szprychą maskę koło lampy prawej od świateł drogowych, ale wyjęcie bezpieczników nic nie dało. Nie wiem czy tam trzyma elektronika te cypelki w boczkach czy co :mad2:

 

Nie wiedziałem że maskę tu można dosłownie w kilka sek otworzyć. W e39 trzeba nery wyciągać.

Nikt nie ma pomysłu jak ją otworzyć?

Opublikowano
Moze zaryglowane drzwi? Centralny w ogole nie reaguje? Po odlaczeniu aku awaryjnym nie da rady?

http://25.media.tumblr.com/tumblr_m9u4h0flHW1qarea0o1_500.gif

Posiadam sporo części z e34 na sprzedaż. Kompletny silnik M20B20.

GG: 12785321

Opublikowano

Przyjechał gość co się mniej więcej zna na BMW i twierdzi, że jest zaryglowany ma maxa i nie da rady i trzeba bić szybę.

 

Jak odłączyć aku awaryjnie? Próbowałem tylko zdjąć przewód od rozrusznika, ale dalej nic z tego. Centralny z pilota nie działa bo pilot jest dorabiany. Jest tylko mechaniczny kluczyk

Opublikowano

Zapomnialem, ze aku moze byc pod kanapa... W takim razie nic nie zrobisz, bo zasilanie wnetrza idzie przez bezpiecznik 80A, ktory jest przy aku.

 

A po wybiciu szyby co? Odlaczenie aku przeciez nie odrygluje drzwi. Grzybka na zaryglowanych tez nie pociagniesz.

http://25.media.tumblr.com/tumblr_m9u4h0flHW1qarea0o1_500.gif

Posiadam sporo części z e34 na sprzedaż. Kompletny silnik M20B20.

GG: 12785321

Opublikowano

No właśnie pisałem, że grzybek nie da rady podciągnąć. Siedzi tak mocno, że drut miedziany zacisnął, ale to nic nie daje przy pociągnięciu.

 

Aku niestety pod siedzeniem i moduł od centralki też :?

 

Po wybiciu szyby trzeba się wkaraskać do auta i jechać do tego magika. On naprawia centralkę i tyle. A że ma kolejkę na nast tydz dlatego będzie trzeba czekać. Myślałem, że może jest jakiś sposób na ten zamek. Gdyby miał chociaż rozkładane siedzenia albo worek na narty to może coś by się pokombinowało.

 

No nic.. Pozostaje czekać tydz, wybić szybę i jechać naprawiać moduł. Ale dzięki :cool2:

Opublikowano

Trzeba pobawic sie z drzwiami pasazera, odciagajac klamke i kombinujac z kluczykiem.

Czasami trzeba sie biedzic ze dwa kwadranse :(

 

Drzwi w E34 sa blokowane dodatkowym ryglem ("dead lock") po przekreceniu kluczyka do poziomu, moze tu tkwi problem?

Pozdrawiam, ///M5

http://i228.photobucket.com/albums/ee124/areckim5/bmw_2000_m5_05.jpg

Opublikowano
sam osobiście żeby nie skłamać kilka set razy już tym kluczem wachlowałem w zamku drzwi pasażera. Klamka odciągnięta i przekręcony kluczyć w tą drugą pozycję. Ten dzyndzel lekko się podnosi i tyle :mad2:
Opublikowano

Pracuj, kominuj, badz uparty. Inaczej lewarek i awaryjne podlaczenie sie pod rozrusznik z faza.

 

Przezylem to juz kilka razy, po rozladowania aku po moich dwumiesiecznych wyjazdach. Kiedys walczylem z tym ze cztery godziny...

Pozdrawiam, ///M5

http://i228.photobucket.com/albums/ee124/areckim5/bmw_2000_m5_05.jpg

Opublikowano
Po co lewarek jak maskę w 10sek się otwiera :mrgreen: Szprychą ją otworzyłem :mrgreen: Pod aku podłączyłem swoją na kable do plusa pod maską, ale aku jest w e34 ok. Tylko moduł odpowiadający za centralkę musiał się uszkodzić, a jest jak na złość pod siedzeniem z tyłu.
Opublikowano

No to kiszka, jak padl dla przykladu bezpiecznik, lub modul pod kanapa...

 

Nie pamietam, co i jak, ale sprawdz bezpieczniki pod maska, jak masz otwarte.

 

Patentu ze szprycha, to nawet spece z ASO nie znali :duh:

Pozdrawiam, ///M5

http://i228.photobucket.com/albums/ee124/areckim5/bmw_2000_m5_05.jpg

Opublikowano

E34 z podwojnym ryglowaniem, oparlo sie nawet najwiekszym specom od wlamow. Oficjalnie.

 

Moze istnieje jakis inny sposob, po za destrukcja? Podzwon po oficjalnych wlamywaczach.

Pozdrawiam, ///M5

http://i228.photobucket.com/albums/ee124/areckim5/bmw_2000_m5_05.jpg

Opublikowano

Oj, to moze byc klopot przy braku elektryki. Nie uwolnisz sie, nawet bedac w srodku.

 

E39, to co innego.

Pozdrawiam, ///M5

http://i228.photobucket.com/albums/ee124/areckim5/bmw_2000_m5_05.jpg

Opublikowano
Dobra przestroga, żeby w 25 letnim samochodzie nie ryglować drzwi. Zapamiętam :wink:

http://25.media.tumblr.com/tumblr_m9u4h0flHW1qarea0o1_500.gif

Posiadam sporo części z e34 na sprzedaż. Kompletny silnik M20B20.

GG: 12785321

Opublikowano
Jest jeszcze jedna opcja jak chcesz uratować szybę. Tam gdzie w opcji jest "właz" na narty jest blacha zgrzewana punktowo. Raczej nie będzie dużego problemu z jej wyłamaniem/wycięciem. Ktoś mały dostanie się do auta i np. otworzy szyby.

http://25.media.tumblr.com/tumblr_m9u4h0flHW1qarea0o1_500.gif

Posiadam sporo części z e34 na sprzedaż. Kompletny silnik M20B20.

GG: 12785321

Opublikowano

Udało się :).

 

Trzeba było zdemontować boczną szybę tą malutką trójkątną. Na szczęście są z tyłu korby i dało się otworzyć szybę :) Ale trójkątną szybę jest ogromnie ciężko wyjąć jak są zamknięte drzwi.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.