Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam, mam e38 2.5 TDS automat, palą mi się kontrolki od ABS i Poduszki oraz kontrolka na środku licznika trójkąt z wykrzyknikiem w niezamkniętym kółku zakończonym strzałką od czego jest ta kontrolka może jest gdzieś rozpiska co od czego jest
Opublikowano

yo kontrolka od kontroli trakcji jak co sie wszystkie naraz pala to masz pewno walniety czujnik abs

 

a rospiske masz w instrukcji

Opublikowano

Nie koniecznie ma walnięty czujnik.

W moim przypadku, włąsnie palił się ABS, ASC, gdy była uszkodzona elektroniczna przepustnica.

Opublikowano
Silnik chodzi ładnie prawdopodobnie, nie wiem bo dopiero jadę do niemiec po samochód moja pani kupiła wiem tyle że na zimnym i ciepłym ładnie odpala od razu i że ładnie się prowadzi a co dalej nie wiem tylko właśnie ta kontrolka
Opublikowano

Komputer nie raz świruje, wystarczy odłączyć klemy z aku na pare min, i problem ustaje.

Trzeba pamiętać, że do ASC muszą być dobrane opony oraz felga fabrycznych rozmiarów, bo też świruje.

Opublikowano
A czy ktoś cos może mi powiedzieć o tych silnikach na co zwracać uwagę czego pilnować czy można przeprowadzić jakiś upgrade bodajże w oplach były takie silniki ktoś mi powiedział bym uważał na głowice przypomnę że jest to 2.5 TDS automat
  • 3 tygodnie później...
Opublikowano
ktoś może mi objaśnić odnośnie tempomatu i przycisków na kierownicy pierwsze trzy sa do włączenia tempomatu i ustawienia prędkości a dwa ostatnie czyli 0 i kółko ze strzałek do czego to służy i nie mogę włączyć tempomatu pierwszym przyciskiem na kierownicy za to na desce jest oki czyli muszę wymienić zespół przełączników na kierownicy??
Opublikowano
kułko ze strzałek nie jest od tempomatu tylko od zmiany wlotu powietrza do auta czy ma wlatylwac z zewnatrz czy ma byc obiek zamkniety. zaopserwowac to mozesz na panelu od klimy ze tam masz taki sam przycisk i jak na kierownicy nacisniesz to sie przełacza na tym przycisku djoda. a ten przycisk na guze słuzy do przywracania automatycznie zapamietanej predkosci auta. jak lecisz na tempomacie i wcisniesz na przyklad chamulec to tempomat sie rozepnie a jak wcisniesz ten przycisk to auto zacznie przyspieszac (lub zwalniac jesli wcisnoles pedal gazu i przyspieszyłes sam). czyli po koleji od gury: przywracanie predkosci zapamietanej, potem + potem - potem włacz/wyłacz tempomat a potem ten przycisk od nawiewu. przycisk włacz/wyłacz pierwsze wcisniecie zapala sie kontrolka na liczniku ale nie masz zapamietanej predkosci i nalezy ja zapamietac (ja odruchowo wciskam +) jak go drugi raz wcisniesz kontrolka nie gasnie ale sie rozpina tempomat. jak go wcisniesz po raz trzeci a mie jest zapiety tempomat to kontrolka powinna zgasnac.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.