Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam ostatnio zakupiłem e36 2.0i 97r touring i mam powazny problem :( Od momentu zakupu przy wcisnieciu sprzęgla slychac wycie podobne do pompy wspomagania , po puszczeniu sprzegla natychmiast ustaje . Robie duzo około 5 tys kilometrow miesiecznie i nie chciałbym nespodzianek. Autko ma juz 330tys przebiegu choc swietnie sie trzyma , chciałbym nim jeszcze pojezdzic a nie zlomowac:( Prosze o rade ...
Opublikowano
Ja mam to samo.Po wciśnięciu sprzęgła słuchać tarcie z tyłu auta jak i na luzie też je słychać,ale tylko wtedy gdy auto jest w ruchu.Jak stoi jest okej i nic nie słychać.Mechanik mi powiedział,że to zużyty dyferencjał.Może tak być? Jestem nowa i jak wepchałam się w zły temat to przepraszam z góry :)
Opublikowano
tak tak ma racje to wina dyfra ale sprawdził czy olej w nim jest? czy tylko stwierdził to po twoim słownym opisie dolegliwości?
Opublikowano (edytowane)
Płyn jest w dyferze i w skrzyni też jest. Z biegami jest tak, że czasem nie chce się wbić bieg obojętnie jaki tak jak by skrzynia się zacinała. Jak puszczę sprzęgło i wcisnę jeszcze raz to problem znika. Wczoraj miałam pierwszy raz sytuację, że po ostrym hamowaniu nie mogłam wbić luzu i zgasło jak się zatrzymałam całkiem. Płyn hamulcowy reż jest w normie. Jak odpalam auto to obroty falują zawsze dwa razy i się wyrównują czasem falują jak stanę pod górkę, a tak silnik praxuje bardzo ładnie. Napisałam w razie czego wszystkie usterki :) jestem posiadaczką tego auta od niedzieli :) Dodam,że silnik to 1.8 is. Edytowane przez Kolczyk_Op
Opublikowano
tak tak ma racje to wina dyfra ale sprawdził czy olej w nim jest? czy tylko stwierdził to po twoim słownym opisie dolegliwości?

 

Sprawdził sam.Pojechałam do niego wjechał na podnośnik i wykręcał śruby.W moście olej jest bardzo rzadki i nie wygląda na pierwszej świeżości. Ma być taki rzadki prawie jak woda? Nie chciałam go wymieniać jeżeli za chwilę będę zmieniała dyferencjał,bo to dwa razy ta sama robota.

Opublikowano
Wysprzęgnik nie odpowietrzony albo po prostu do wymiany. Z tymi obrotami to możesz mieć trochę zanieczyszczony krokowy silniczek skoro po dwóch falowaniach ci się wyrównują.
Opublikowano
Wysprzęgnik nie odpowietrzony albo po prostu do wymiany. Z tymi obrotami to możesz mieć trochę zanieczyszczony krokowy silniczek skoro po dwóch falowaniach ci się wyrównują.

 

Wiecie jak to się odpowietrza?

I w ogóle co to jest:)

Opublikowano
Lepiej jedz z tym do mechanika

 

Sprawdzi to przy okazji wymiany dyferencjału. Myślałam,że to coś w stylu odpowietrzenia układu wspomagania kierownicy i nic trudnego :) No,ale jak tak mówisz to tak zrobię :D

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.