Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
witam jestem na forum pierwszy raz , z gory sory za pisownie ale nie jestem w kraju i klawiatura z literkami nie naszymi . Moj problem ma sie tak bmw e39 530d m57 , auto na poczatku po dodaniu gazu gaslo , po chwili mozna bylo normalnie odpalic , i pewnego dnia przy odpaleniu weszla na wysokie obroty , zgasilem i juz zagadac nie chce , diagnostyka autocomem i kts , pompa progowa 3,6 bara przy kreceniu 3,4 , to ja wykluczylem , potem zrobilem test z wykresami i czujnik cisnienia na rampie raz pokazuje 1430 bar raz 0 i blad ten powtarza sie . moje pytanie jest takie czy jesli jest on walniety to auto nie zagada i czy mozna go sprawdzic miernikiem np. kupilem to auto nie dawno wiec go kompletnie nie znam . Z gory dzieki za podpowiedzi , ze wzgledu ze nie jestem w kraju a mam dostep do warsztatu chcial bym z tym poradzic sobie sam . Pozdrawiam
Opublikowano
Regulator ciśnienia na pompie. Nie wiem, co masz na myśli pisząc "rampa", ale szyna musi mieć stabilne ciśnienie, powyżej 200 bodajże, żeby odpalić. Zaobserwuj w momencie kręcenia jak się ono zachowuje.
Opublikowano
czujnik mam nowy ten na listwe , juz dzis montuje potem opisze wszystko co komp pokaze pozdrawiam . a jak pisalem cisnienie na listwie raz zero raz 1430 bar po postukaniu w czujnik nawet jak nie krece to sie zmienia wskazanie
Opublikowano
nie jestem takim znawca az mocnym z bmw ale czujnik z nr 27 co podales link to jest czujnik cisnienia na listwie, czujnik z nr 20 to czujnik na pompie ? czy mam racje ? a ten na. listwie to na rampie to jest rampa do wtryskow chyba ze sie myle jak mowilem dopiero wchodze w temat. ale opisze dzisiejszy dzien nowy czujnik jest i bez krecania pokazuje 41 bar cos nie tak pompa progowa chyba nie jest w stanie nabic tak . i dalej nie pali wskazanie 41 przy kreceniu sie nie zmienialo nic , a pytanie do kolegi radka czy na pewno progowa jesli daje 3.6 bara . jutro podam bledy jakie wywali bo juz sily dzis nie mam grzebac . Pozdrawiam
Opublikowano

[27] Ci mierzy ciśnienie na listwie. To jest czujnik.

[20] to jest regulator - jego zadaniem jest utrzymanie ciśnienia na linii pompa-listwa. Jak nie trzyma, to ciśnienie spada. Może mieć to miejsce zarówno na wolnych obrotach, jak i pod obciążeniem.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.