Skocz do zawartości

bmw e30 cabrio


cisza85

Rekomendowane odpowiedzi

Witam poszukuję bmw e30 cabrio, wiadomo motorek przynajmniej 2 litry i najlepiej na szerokiej lampie i teraz proszę o pomoc znalazłem 2 modele jeden jest nad morzem a drugi okolice Rzeszowa co by nie było do jednego jak i do drugiego mam do przejechania całą Polskę i teraz prośba czy zna ktoś może te autka miał z nimi styczność moze coś doradzicie ?? obydwie wydają się w dobrym stanie ale wiadomo wszystko okaże się na miejscu

 

http://otomoto.pl/bmw-328-bmw-328-cabri ... 92218.html

ta ma silnik już 2,8 dzwoniłem do gościa i powiedział mi że była wcześniej czarna pomalowali całą, jest nowy dach i nowszy silnik co są plusami a teraz minusy :

wcześniej była to wersja 1,8 włożyli 2,8 a skrzynia niby została od 1,8 czy jest to mozliwe żeby to w ogólę chodziło nie powinna być skrzynia zawieszenie wszsytko zmodyfikowane tak samo jak hamulce niby zostały w oryginale ale 1,8 miały bębny z tyłu a ta ma już tarczówki, do tego podobno podpory wału nie wytrzymują czyli włożyli silnik reszte zostawili dziwne że to chodzi

 

2 autko jest koło Rzeszowa

http://otomoto.pl/bmw-325-C28761014.html

też sie fajnie prezentuje felgi nie są oryginalne więc furory nie robią ale jakoś wygląda dach też podobno nowy silnik 2,5 ale wcześniej oryginalnie było z 2 litrowym silnikiem niby zmiana nie duża a silnik rocznikowo ten sam więc przeróbek tyle nie było dla tego sądze że jest to lepszy wybór

 

prosze o jakieś rady moze ktoś autka widział wie coś o nich, a moze macie jakieś inne ciekawe bmw e30 cabrio do sprzedania ??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tej pierwszej wiśniowej z nad morza moim zdaniem nie bierz, jesli jest tak jak piszesz to w szczególnosci. rzeźby typu skrzynia od 1.8 i blok od 2.8 jest jak najbardziej mozliwa. jezeli zawiecha, bebny itp zostalo z wersi 318i to odradzam. taki motor musisz miec czym hamowac, auto musi byc ze tak powiem stabilne.

koszta zmiany na zawias z 325 jest dosc duży.. a więc to auto to bedzie jednak skarbonka.. no i ta cena 15tys bez felg jak pamietam to porazka - MOJE ZDANIE.

za szeroką lampe jeszcze w takim stanie nigdy bym w zyciu tyle kasy nie dal.

 

ta druga ciekawa sztuka nawet :) jesli jest jak widac i po czesci piszesz to mozna ogladnac. akurat siedzacy w niej silnik m20b25 jest dosc tani w eksploatacji, wrazie zatarcia silnik jest w miare tani :mrgreen: ale tu raczej o tym mowy nie bedzie, bo te silniki sa wytrzymale, kolega ok 4-5 lat katowal swoje m20b23 az przy 400+ tys km poszla glowica, no ale cabrio jest autem bardziej do lansu.

jezeli ta sztuka ma bude w stanie ze tak powiem.. bardzo dobrym.. to warta uwagi :) pamietaj, ze szeroka lampa gnije bardziej niz wąska, a wiec musisz auto dokladnie ogladnac.

 

ewentualnie poczekaj, co jakis czas ladne sztuki potrafia sie pojawic, codziennie zagladaj na allegro, tablice :)

bo jak to sie mowi... jak ktos sie spieszy, to sie diabel cieszy. :twisted:

 

pzdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dzięki za rade nie wiedziałem że buda bardziej rdzewieje tej na szerokiej lampie myślałem że jak końcówka modelu to będzie jakoś poprawiona ale widzę kolego że coś tam kojarzysz na temat swapu powiedz jak gościa sprawdzić co tam musi być jak przerobione te 2,8 litra zeby to chodziło ?? bo wcześniej był silnik 1,8 skrzynia niby została od 1,8 moim zdaniem to już jest porażka, taką wiadomość dostałem od gościa który chce ją sprzedać :

 

no to koła są jakieś od golfa założone totalna lipa ale innych nie miałem a wolałem te niż na klockach ją postawić.silnik jest 2.8 z e36 łapy silnika też poduszki acentryczne wał e36 2.8 skręcany orginalnie na śrubie wiec nic nie trzeba było przerabiać skrzynia e30 1.8 most e30 duża głowa o przełożeniu jeśli dobrze pamiętam 3.63 szpera 25% troche dłuższe biegi ale to dobrze bo na moście 4.10 z 1.8 do 4 biegu stała nie dało sie jeżdzić:)chłodnica z 2.4 d lub td nie pamietam ale najwieksza dolot od 2.5 e36 bo ma podwójne kanały powietrzne i dlatego silnik lepiej oddycha:) stożek simota do 500km:) pieknie oddycha jak dojeżdzasz do samochodów z przodu i dodasz gazu to automatycznie masz margines:)wszystko jest spasowane i działa nie ma druciarstwa to co jest w niej zamontowane wszystko działa jak należy prucz pompy wspomagania trzeba by było ją wymienic jest pewne że nie pracuje ona naj lepiej ale nie trzeba tego robić już teraz. jeszcze raz dach jest naprawde super brat ma e30 cabrio i już robił pare razy podchody żebym się zamienił z dopłatą ale ja nie chce:)tłumik jest środkowy i końcowy ale i tak przy wyższych obrotach warczy może nawet troche bardzo są zamontowane jeszcze barany przez to jest inny moment obrotowy i lepiej jedzie z dołu:)zawieszenie kw jest twarde ale mi o to chodziło:) a co do zdjęc teraz to nie warto nawet aparatu wyciągać to sa koła z GOLFA:D sazwykłe nie wiem ile to ma cali ale nie bedzie szeroko jak na 10 brocka.malowanie jest pomalowana dobrze nie na sztukę jak się umyje na mleczkuje to wygląda bosko:)listwy były wszystkie pościągane samochód był rozebrany do gołego prócz bagażnika.lampy nie parują już zostały założone inne zaślepki od wewnętrznej strony lampy bo były spękane.srodek jest ładny brakuje tylko skór:) pozdrawiam napisałem z grupsza jak coś to dzwonić bo nie mam czasu zbytnio pisać :)

 

nie mam pojęcia nic na temat swapów ale podobno silnik 2,8 jest podobno bardzo dobry chciałbym sie przekonać chociaż w cabrio nie o to chodzi a jak ma mi to sie potem rozlecieć jak dodam za mocno gazu to nie ma to sensu

pod koniec tygodnia jadę zobaczyć tą koło Rzeszowa obydwoje chcą dość dużo a ja chcę kupić w miarę dobrą e30 cabrio

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

moze ktos z forum sie wypowie :)

2.8 jest na aluminiowym bloku wiec trzeba uwazac zeby nie przegrzac. nie bedziesz non stop katowac, i zadbasz o wszystko to silnik pochodzi na pewno dlugo :)

zdrowy 2.8 co prawda ceni sie, dla tego tez moze byc taka cena :P

chlodnice ma na pewno z e30 2.4td.

kwestia wlasnie jest jeszcze zawieszenia, czy jest gruba laga, tarcze z tylu, + wszystkie stabilizatory, oczywiscie te grubsze (jest ich tam kilka rodzaji jak pamietam). ciekaw jestem przeszlosci tego auta, czemu wlasnie dostało nowy lakier? np moja e30 prawdopodobnie lezala w rowie :mrgreen: a wszystko zostalo na pierwszy rzut oka "zatajone".

martwi mnie jeszcze ta skrzynia.. ale tego tematu dokladnie nie przerabialem. cos tam slyszalem ze w takim polaczeniu 2.8 czy 2.5 ze skrzynia np od 1.8 niby na spokojna jazde (czasem poszalec) jest spoko ale po jakims czasie niby sypie sie ta skrzynia, ale to cos mi jedynie swita w glowie no i takie jest rowniez moje zdanie.. bo co ma byc przy 6 cylindrach to nie powinno byc od 4cyl..

 

szczerze z jednej strony ciekawe to cabrio, z drugiej strony mysle ze moze to byc jednak auto ktore wymaga troche wkladu finansowego.. no za same jakies felgi przyzwoite do cabrio dac trzeba ok 1tys..

no jak znajdziesz cos innego ciekawego w poblizu, to mozna zajechac i ogladnac przy okazji

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ringi, lampy tył,kierunkowskazy z przodu gałka niby skóra ale jednak wolałbym oryginał,-na śmieci, dokładniejsze zdjęcia przodu -pasa dolnego (nienaturalnie wygląda) i progów bym na twoim miejscu zażądał no i szczegółowo sprawdzić dach bo dużo kosztuje.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.