Skocz do zawartości

[316 Compact] Problem Pompka paliwa Brak zasilania


Lubek91

Rekomendowane odpowiedzi

Witam , opisze swoją historyjke od początku

A więc mam BMW 316 Compact Benzyna +LPG

Wjechałem na CPN zalałem Gazu , a benzyny zapomniałem

Pompka spaliła się , pojeździłem 3 dni

Wlałem benzyny , a tu nic , więc zrobiłem zasilanie "na krótko" od akumulatora i okazało się że pompka jest spalona

Pojechałem po używke , kupiłem , podłączam dalej nie trybi

więc zrobiłem zasilanie "na krótko" od akumulatora , śmiga i chodzi samochodzik na benzynie

No to dalej , pojechałem na szrot po bezpieczniki , wymieniłem prawie całą tabele ( z 2 samochodów) przekładki nic nie dały.

Na gazie co fakt to fakt pali ale ciężko , a musze zrobić tą pompke

Jakies pomysły ?

Z góry dziękuje za pomoc

Lubek

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to jeszcze tylko możesz od spodu zajrzeć do tego gniazda pod przekażnikiem może tam przewód nie łaczy albo opcja nr2 jaką miałem u siebie (spalony kabel w kabinie) mi puszczali nową wiązke od przekażnika do pompki.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak to jest ten przekażnik który mostkowałeś. 1 a spróbuj jeszcze zamienic go miejscami z tym obok one pasują i spróbuj odpalać mi przedwczoraj brakło paliwa w moim. Po dolaniu nie mogłem go zapalić dlatego ,podałem mu strzykawką paliwa do pzrepustnicy i odpałiłem z gazem wcisniętym w podłoge -dopiero za 2 razem z tą strzykawką zaciagnał paliwa i zaczał chodzic.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To pozostaje ci tylko wyciaganie dywanu i iśc po kablach w strone pompy.Nic innego U mnie temat odpusciłem bo nie miałem warunków auto mi stało na dworze na deszczu i oddałem do mechanika .Ztego co mi powiedział pózniej nawet nie szukał tego spalonego kabla -puścili nowe kable od przekażnika do pompki i po sprawie.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

za fotelem,pasażera jest pompa paliwowa a za kierowcy jest tylko czujnik poziomu paliwa w lewej komorze bo bak jest dwukomorowy. Nie mam pojęcia nie zaglądałem do tego z braku czasu. spróbuj może delikatnie od strony pompki podważyć dywan delikatnie tak żeby nic nieporozrywać i zerknij jak te kable lecą ,może da się to np. nogami uszkodzić lub coś w ten deseń
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zaglądałem już , tam trzeba wyjąc fotel , odkręcić tamtą rurkę co się na niej pas trzyma i nogami raczej nie da rady bo tam jest taka kratka i kable w niej idą , nie wiem zobacze w piątek bo wiadomo jutro praca i tak aż przez cały tydzien aż do konca czyli do piatku , rozbiore przejrze te kable wymienie odrazu i myśle że powinien być spokoj wreszcie bo odpalać dzień w dzień na gazie to lipa , a jak mam jeździć z rozwaloną pompką - BMW tak nie przystoi :)

Dziękuje za pomoc

W piątek dam znać czy udało mi się usunąc problem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.