Skocz do zawartości

[316 Compact] Problem Pompka paliwa Brak zasilania


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam , opisze swoją historyjke od początku

A więc mam BMW 316 Compact Benzyna +LPG

Wjechałem na CPN zalałem Gazu , a benzyny zapomniałem

Pompka spaliła się , pojeździłem 3 dni

Wlałem benzyny , a tu nic , więc zrobiłem zasilanie "na krótko" od akumulatora i okazało się że pompka jest spalona

Pojechałem po używke , kupiłem , podłączam dalej nie trybi

więc zrobiłem zasilanie "na krótko" od akumulatora , śmiga i chodzi samochodzik na benzynie

No to dalej , pojechałem na szrot po bezpieczniki , wymieniłem prawie całą tabele ( z 2 samochodów) przekładki nic nie dały.

Na gazie co fakt to fakt pali ale ciężko , a musze zrobić tą pompke

Jakies pomysły ?

Z góry dziękuje za pomoc

Lubek

Opublikowano
Tak to jest ten przekażnik który mostkowałeś. 1 a spróbuj jeszcze zamienic go miejscami z tym obok one pasują i spróbuj odpalać mi przedwczoraj brakło paliwa w moim. Po dolaniu nie mogłem go zapalić dlatego ,podałem mu strzykawką paliwa do pzrepustnicy i odpałiłem z gazem wcisniętym w podłoge -dopiero za 2 razem z tą strzykawką zaciagnał paliwa i zaczał chodzic.
Opublikowano
To pozostaje ci tylko wyciaganie dywanu i iśc po kablach w strone pompy.Nic innego U mnie temat odpusciłem bo nie miałem warunków auto mi stało na dworze na deszczu i oddałem do mechanika .Ztego co mi powiedział pózniej nawet nie szukał tego spalonego kabla -puścili nowe kable od przekażnika do pompki i po sprawie.
Opublikowano
A i powiedz mi , bo tam są 2 pompki . Po lewej jest od paliwa a po prawej od czego , ma związek jedna z drugą ?
Opublikowano
za fotelem,pasażera jest pompa paliwowa a za kierowcy jest tylko czujnik poziomu paliwa w lewej komorze bo bak jest dwukomorowy. Nie mam pojęcia nie zaglądałem do tego z braku czasu. spróbuj może delikatnie od strony pompki podważyć dywan delikatnie tak żeby nic nieporozrywać i zerknij jak te kable lecą ,może da się to np. nogami uszkodzić lub coś w ten deseń
Opublikowano

Zaglądałem już , tam trzeba wyjąc fotel , odkręcić tamtą rurkę co się na niej pas trzyma i nogami raczej nie da rady bo tam jest taka kratka i kable w niej idą , nie wiem zobacze w piątek bo wiadomo jutro praca i tak aż przez cały tydzien aż do konca czyli do piatku , rozbiore przejrze te kable wymienie odrazu i myśle że powinien być spokoj wreszcie bo odpalać dzień w dzień na gazie to lipa , a jak mam jeździć z rozwaloną pompką - BMW tak nie przystoi :)

Dziękuje za pomoc

W piątek dam znać czy udało mi się usunąc problem

Opublikowano
Też tak sądze , no mostkowałem , pompka sprawna , przekaźniki wymieniałem /zamieniałem czyli nic innego .Zostają kable

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.