Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Numer podwozia WBAAS71040FY48964

Kod typu AS71

Typ 320D (EUR)

Typoszereg E E46 (4FL)

Seria 3

Rodzaj konstrukcji LIM

Układ kierowniczy LL

Drzwi 4

Silnik M47DO1

Pojemność skokowa 2.00

Moc 110

Napęd HECK

Skrzynia biegów MECH

Kolor BLACK SAPPHIRE METALLIC (475)

Tapicerka LEDER CHAMELEON/SCHWARZ/GRAU (V3TM)

Data prod. 2004-08-27

 

Składanie Wyposażenie

Kod

 

Nazwa (interfejs)

 

Nazwa (ETK)

S167A ABGASNORM EU4 Norma spalinowa EU 4

S1CAA SELEKTION COP RELEVANTER FAHRZEUGE Selekcja COP ważnych pojazdów

S240A LEDERLENKRAD Kierownica skórzana z pod.pow.

S249A MULITFUNKTION FUER LENKRAD Wielofunkcyjność dla kierownicy

S2CDA LM RAEDER STERNSPEICHE 136 Obr. BMW, st. le. spr. gw. 136

S302A ALARMANLAGE Instalacja alarmowa

S423A FUSSMATTEN IN VELOURS Dywaniki podłogowe Velours

S441A RAUCHERPAKET Pakiet dla palących

S473A ARMAUFLAGE VORN Podłokietnik przedni

S495A 3. KOPFSTUETZE HINTEN Pas bezp. trzypunkt. i zagł. tył środek

S520A NEBELSCHEINWERFER Lampa przeciwmgłowa

S521A REGENSENSOR Czujnik deszczu

S534A KLIMAAUTOMATIK Klimatyzacja automatyczna

S550A BORDCOMPUTER Komputer pokładowy

S650A CD-LAUFWERK Odtwarzacz CD

Kod

 

Nazwa (interfejs)

 

Nazwa (ETK)

S661A RADIO BMW BUSINESS Radio BMW Business (C43)

S723A EDITION EXCLUSIVE Pakiet wydania Exclusive

S785A WEISSE BLINKLEUCHTEN Lampy kierunkowskazów białe

S863A SERVICE KONTAKT-FLYER EUROPA Spis dealerów, Europa

S877A UEBERKREUZBEDIENUNG ENTFALL Brak obsługi krzyżowej

S886A HOLLAENDISCH / BORDLITERATUR Literatura pokładowa, holenderski

S8SPA COP STEUERUNG Sterowanie COP

 

Składanie Wyposażenie seryjne

Kod

 

Nazwa (interfejs)

 

Nazwa (ETK)

S210A DYNAMISCHE STAB. CONTROL (DSC) Dynamiczny ukł. przeciwpoślizgowy

S548A KILOMETERTACHO Licznik kilometrów

S832A BATTERIE IM KOFFERRAUM akumulator w bagażniku

S851A SPRACHVERSION DEUTSCH Wersja językowa, niemiecki

Opublikowano (edytowane)
Mateusz chyba aktualnie szukasz co popadnie ............ ? Edytowane przez szymon-o
Opublikowano
Chce już coś kupić. Denerwują mnie te wieczne poszukiwania. Wybrałem 5najlepszych ofert wg mnie na otomoto i wrzuciłem na forum. Wybiorę najlepszy wg Was i pojadę sprawdzić auto. Takim kluczem się posługuje ;)
Opublikowano
Rocznik odmłodzony, nie Belgia tylko Holandia, przebieg najczęściej spotykany w Holandii :mrgreen: , pewnie cofnięty o minimum 200tys. Były już auta z tego miasta, również z Holandii, dużo młodsze i z 400tys na liczniku (oczywiście po korekcie na 170tys) Jak potrafisz profesjonalnie sprawdzić takie auto to możesz zaryzykować oględziny.
Opublikowano

Adalbert ma na pewno rację co do przebiegu ;) .

 

Z fotek :

 

- brakuje listwy z lewej strony w przedni zderzaku (pierdoła);

 

- komora silnika błyszczy się jak psu .............., pięknie przygotowana pod kupno oczami hehe, nastawiałbym się że mogą być wycieki to tu/to tam :mrgreen: .

 

 

Standardowo najważniejsze pytanie to jaki jest faktyczny stan techniczny :) i ewentualnie jakie wydatki czekają "na już" po zakupie ;) .

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Ja podchodzę do zakupu auta w prostrzy sposób: jak auto podoba mi się na zdjęciach w ogłoszeniu to dzwonię, podpytuję i proszę o dodatkowe zdjęcia. Jeżeli podoba mi się nadal to jadę ogladać. Jak jest fajne to kupuje, a jak nie to dziękuje sprzedawcy za poświęcony czas i jadę do domu starym autem. Koniec filozofii. Jak się zepsuje to trudno - naprawię. To tylko stare bmw średniej klasy :roll:

 

Oczywiście mogę się również przyczepić że np w edycji exclusive jest taka opcja: "exterieur in wagenfarbe" a w tym egzemplarzu klamki są ewidentnie nielakierowane

 

Co do przebiegu to nie wyobrażam sobie jak można uzyskać przebieg 370000km (jak sugerujecie) z tą plastikową skórą. U mnie zrobiłem do tej pory ok 23tys km i już widzę nowe rysy na tym pięknym materiale najwyższej jakości...

 

jasne może tyle mieć, ale to akurat świadczyłoby o pedantycznym dbaniu o wnętrze poprzedniego właściciela

Opublikowano

Johnny coś mi się wydaje, że można polemizować na temat lakierowania klamek.

 

Z tego co zauważyłem, to egzemplarze z "różnych" rynków nieznacznie różnią się niuansikami ........... mimo wszystko ;) (nie mam na myśli egzemplarzy składanych itd.).

 

P.S. Najważniejsze aby klamki otwierały się do góry i drzwi nie nosiły śladów demontażu :mrgreen: itd. itd..

Opublikowano
Jest tylko jedna prawidłowość i zawsze była. W 80% wyznacznikiem ceny auta na "zachodzie" jest przebieg. Samochody starsze i z niewielkim przebiegiem są droższe od młodszych z mega przelotem. Dlaczego nikt nie bierze tego pod uwagę. Tutaj gość funduje model za 5tyś euro, a gdzie cała reszta. Mowa tylko o liczniku km. a stan techniczny? Nie ma co tłumaczyć rzeczy oczywistych z naszego rynku, popartych zresztą wieloma przykładami. Od cudu to był taki gość co chodził po wodzie.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

całkiem możliwe bo już kiedyś widziałem exclusiv z plastikowymi klamkami

 

Przeglądałem ostatnio mobile.eu z uwzględnieniem rynku niemieckiego i uwierzcie mi że za ładny, dobrze wyposażony, bezwypadkowy egzemplarz e46 z rozsądnym przebiegiem trzeba zapłacić majątek i nikt kto sprowadza auta na handel nawet takich aut nie ogląda. Większość to egzemplarze "na export" których nie oferuje się Niemcom ponieważ mają mniejsze lub większe wady ukryte.

 

Powiedzmy że kupiłbym sobie taki egzemplarz: http://szukaj.pl.mobile.eu/samochod-ogloszenia/bmw-330i-edition-sport-navi-prof-xenon-leder-lm18-aretsried-fischach/177272834.html?useCase=SearchSession&lang=pl&pageNumber=1&scopeId=C&sortOption.sortBy=price.consumerGrossEuro&makeModelVariant1.makeId=3500&makeModelVariant1.modelId=15&makeModelVariant1.searchInFreetext=false&makeModelVariant2.searchInFreetext=false&makeModelVariant3.searchInFreetext=false&fuels=PETROL&siteId=POLAND&features=ELECTRIC_HEATED_SEATS&features=SUNROOF&negativeFeatures=EXPORT&maxMileage=150000&crossBorderSearchEnabled=true&categories=Limousine&minConstructionYear=2003&maxConstructionYear=2004&tabNumber=2

 

po uwzględnieniu opłat i kosztów wycieczki wyjdzie ponad 70000zł. Mogę się założyć że po roku nie sprzedałbym go nawet za 30000zł bo przecież przebieg cofany, a zderzaki krzywo spasowane... :cool2:

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Jest tylko jedna prawidłowość i zawsze była. W 80% wyznacznikiem ceny auta na "zachodzie" jest przebieg.

 

Na potwierdzenie:

 

Kilka dni temu byli u mnie znajomi z zachodnich Niemiec. Przyjechali bmw 316i z 2000r. Golasek, przebieg 95000km, bezwypadkowy, serwisowany w bmw. Chcą sprzedać, więc pomyśłałem, że odkupię od nich i sprzedam w PL..... pogadaliśmy chwilę i wyszło na to że ich egzemplarz jest wart 2x więcej w DE niż w PL....

 

coś jak ten: http://szukaj.pl.mobile.eu/samochod-ogloszenia/bmw-316i-falkensee/178233974.html?useCase=SearchSession&lang=pl&pageNumber=1&scopeId=C&sortOption.sortBy=price.consumerGrossEuro&makeModelVariant1.makeId=3500&makeModelVariant1.modelId=8&makeModelVariant1.searchInFreetext=false&makeModelVariant2.searchInFreetext=false&makeModelVariant3.searchInFreetext=false&siteId=POLAND&negativeFeatures=EXPORT&minMileage=90000&maxMileage=100000&crossBorderSearchEnabled=true&categories=Limousine&minConstructionYear=2000&maxConstructionYear=2000&tabNumber=2

tyle że miał dodatkowo multifunkcyjną kierownicę i regulację lędźwi

 

co najciekawsze wcale nie był jakiś idealny - plastikowe listwy w kabinie były porysowane, boczek fotela wygnieciony - jakbym chciał go sprzedać w PL to pierwsze co zostałbym oskarżony o cofnięcie licznika o 200000km

 

a żeby było jeszcze śmieszniej auto jeździ w zasadzie tylko po mieście, podróż do Polski była podobno najdłuższą jaką przebył... co zaowocowało solidnym wyciekiem płyny chłodzącego :cool2: i naprawą w warsztacie

Opublikowano

JohnnyBravo auto z twojego pierwszego linka wygląda na bardzo zadbany egzemplarz, przebieg znikomy, cena wysoka, nawet bardzo.

Kto byłby w stanie zapłacić tyle pieniędzy za E46? Nawet w niemcowni. Wszyscy mówiliby, że za te pieniądze kupią np E90 czy E60. Chciałbym wiedzieć co sprzedawcę skłoniło do sprzedaży samochodu w horrendalnie wysokiej cenie.

Opublikowano
Ja tylko stwierdziłem bezsporny fakt. Oczywiście nie zawsze jest miód malina jeżeli chodzi o stan techniczny, ale nie zmienia to faktu, że ceną wyjsciową jest przebieg. Ale chodzi o prezentowane auto. Sam podkreśliłeś, że stan licznika winduje cenę, więc jak się ma do rzeczywistości powyższy przykład? Otóż według mnie to jedna mina, zresztą jedna z setek jak nie z tysięcy. Ale wolny wybór.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Dar33k celowo wybrałem skrajnie drogie auto :wink: cena bardzo wysoka nawet jak na DE, jednak tak czy siak za porządne, fajnie wyposażone 330i/d trzeba tam dać równowartość ok 45000-50000zł, a u nas większość osób szuka takich aut świeżo sprowadzonych za ok 30000zł i oczekuje że będą takie jak te za 50000zł. Tak się nie da

 

Adalbert jeszcze zależy jak się zdefinuje tę minę. Jak dla mnie "miną" można nazwać auto po bogatej przeszłości wypadkowej, powodziowej itp, niefachowo naprawiane, zaniedbane, z cofanym licznikiem.... które będzie się psuło co tydzień i pochłonie całą masę funduszy i nerwów. Natomiast rozsądnie podchodząc do tematu należy mieć na uwadze że ok 10letnie auto ma prawo się zepsuć.

Co do zasady sprowadza się takie auta na jakie jest popyt, czyli te najtańsze. Można jechać za granicę i odkupić np 320d bezpośrednio od Niemca, jednak wówczas koszt zakupu, opłat itp będzie ogromny.

Każdy sam powinien zdecydować na jaki egzemplarz warto wydać pieniądze :cool2:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.