Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam Panowie wiem ze to forum BMW I mi z moim E39 wiele razy pomogliscie ale jest pronlem z autem mojej drugiej polowki.

Ma polo 1.4 16V z 96r. Zgasila na miescie auto a teraz kreci ladnie a nie chce odpalic. Alarmu nie ma, ale imobilizar za to tak. Ale nie swieci sie kontreolka od imo wiec odpada. Myslalem ze moze czujnik temp cieczy go rozlacza ale nie odlaczylem go I dalej nic, przewody wysokiego napiecia podociskane, Aku nowe. Jest jeszcze teoria ze moze cewka padla bo tam jest jedna I sygnal rozdziela aparat zaplonowy palcem, ale przewody sa tak sparciale ze strach za nie ciagnac bo siedza niemilosiernie mocno, jak by mi sie udalo go oglaczyc od aparatu I polozyc na pokrywie silnika I przy zapalani by byla iskra to bysmy wykluczyli cewke, I potem przyczyna by lezala w czujniku w samym aparacie zaplonowym. Macie jeszcze jakis pomysl co moglo by go bolec? Bo moze o czyms zapomnialem

 

Sent from my BlackBerry 9780 using Tapatalk

 

 

viewtopic.php?f=72&t=117890

Moja Bunia

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=156&t=322746


Czym byś wilka nie karmił, zawsze na las spogląda.

Opublikowano
Mógł paść czujnik położenia wału, mogła paść pompa paliwa albo cewka zapłonowa. Najlepiej byłoby podłączyć tester i błędy sczytać. Ewentualnie we własnym zakresie można sprawdzić czy pompa w zbiorniku tłoczy paliwo
"Jeżeli nie potrafisz czegoś prosto wyjaśnić - to znaczy, że niewystarczająco to rozumiesz"
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.