Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Kupiłem BMW 520D z Belgii i mam kod po numerze VIN - s843a motorauslegung redukcja mocy.

Mam pytanie z nr, VIN jest że ma 120KW a w brifie 110KW czy wie ktoś ile ona ma KW?

Czy jak założę chipa to wystarczy nie muszę najpierw zmieniać softa,tylko odrazy dodać jej z 40KM?

Opublikowano
W profesjonalnym zakładzie na hamowni sprawdzają wgrywają jakiś program od 30do 40KM i potem znowu hamownia i wydruk za 800zł?
  • Zarejestrowani
Opublikowano
A po co ma uprzedzać o kagańcu ? Raz że zobaczą a dwa że nie ma to żadnego wpływu na program

b4c4c1867b858a60.jpg.30a4296d964cadcc5bbee45deeb1292d.jpg

OFICJALNY ZEWNĘTRZNY PARTNER BMW AG

Chiptuning Programowanie Carplay Kodowanie Diagnostyka BMW AOS

Tel. +48-790-465-462

https://www.facebook.com/Codemybimmer

https://www.instagram.com/codemybimmer

  • 1 rok później...
Opublikowano

Panowie czy ktoś z was pozbywał się redukcji w N47 (2.0 177KM).

Mam blokadę na 120KW (163KM). Zastanawiam się czy warto wgrywać standardowy program? Chodzi głównie o odczucia w przyspieszeniu, spalaniu itp. Domyślam się, że będą raczej subiektywne zważywszy na niewielką różnicę w mocy.

Opublikowano
Też mam auto z Belgii.Czip robiłem w GCS TUNING.Auto ma teraz 200km.i 400nm. Różnica kolosalna.Polecam tuning oraz kolegę Grześka z tego forum który mi to robił.
Opublikowano
Chipa nie chcę robić. Mam 215 tys i nie wiem czy to dobry pomysł z tym przelotem. Pytanie czy jest jakakolwiek różnica między po zdjęciu blokady (wgraniu standardowego softu).

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.