Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam.. panowie krótko i zwięźle.. robiłem taki manewr.. do tyłu,skręciłem koła,do przodu i szybkie przyspieszenie,bo auto mi wyjechało, i po manewrze skrętu NAGLE umarło mi wspomaganie.. LEDWO co zaparkowałem pod domem,bo kompletnie nie mogłem skręcać..

płyn wspomagania - jest.

Pompa troszkę wyła jak beemka była zimna,ale czy idę dobrym tropem - że to pompa dead?

Opublikowano

przypadek że Ci padła, u mnie padła jak gość przed wjazdem na diagnostykę skręcił trochę koła i poszła-wałek wirnika się ukręcił

sprawdź jaką masz pompę, bo są chyba trzy rodzaje z czego jedna(ta co u mnie) ciężko dostępna, w sensie nie ma pomp po regeneracji, tylko zamienniki a z tym to różnie, lepiej dobrze zregenerowaną kupić

nie pamiętam od kogo kupowałem z allegro, ale te standardowe miał gość z wrocławia po regeneracji i gdzie ktoś mi go polecił i właśnie ten facet podał mi nicka allegro tego co ma te rzadkie pomy(chyba facet był ze śląska)

http://allegro.pl/pompa-wspomagania-bmw-e36-e38-e39-e46-orginal-zf-i3218767297.html

pytałem u tego kolesia, u mnie chyba jest właśnie LUK z okrągłą końcówką

http://allegro.pl/pompa-wspomagania-bmw-e46-320-323-325-328-330-nowa-i3217934766.html

o coś takiego jest u mnie

niestety, przez to że miałem pompę nietypową i wyszło to dopiero po rozebraniu, to trzeba było wielu telefonów i auto musiało stać całe dwa dni u mechanika

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Szkoda roboty, lepiej zrzuć pasek i pokręć kołem od pompy, pewnie będzie luźne w dodatku będzie wychodzić z korpusu pompy. Ukręciłeś wałek przez to dodanie gazu na skręconych kołach. Nie Ty pierwszy, nie ostatni ;)

 

Ukręciłeś dlatego, że pompa już miała luzy i było ją słychać. Duże obciążenie skręconych kół i wysokie obroty spowodowały, że wirnik "złapało" i zerwało ośkę.

Opublikowano
to teraz jeszcze jedno pytanie.. jak wygląda dojście do pompy( tzn wizualnie widzę) ale z punktu widzenia osoby która już ma wymianę za sobą ?:> mógłby ktoś przybliżyć czas wymiany? czasochłonna wymiana? bo wiem,że w e36 to tak naprawdę wymiana szła w hmm 'moment' :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.