Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

WITAM

We wtorek przerobiłem temat przepalających się postojówek przednich,przeczyściłem wszystkie styki lamp przednich,tylnych,sprawdziłem przekażniki lamp,bezpieczniki

wszelkie wtyczki lamp,podłączenia ich czyściłem kontaktem :!:

międzyczasie przeczyściłem też kontaktem wszystkie przekażniki bo niektóre miały sporo syfu na sobie :!:

na finisz dobrałem się do podświetlenia tablicy rejestracyjnej z tyłu

no i znalazłem,spięcie

lewa lampka miała tyle śniedzi w sobie,że zrobiło się zwarcie

 

OŚWIETLENIE JUŻ DZIAŁA ALE :mad2:

---JAK MI ZOSTAŁO KONTAKTU TO PRZECZYŚCIŁEM TEŻ PRAWIE WSZYSTKIE ZŁĄCZKI-WTYCZKI PRZY SILNIKU :!:

 

WSZYSTKIE POWYŻSZE ZABIEGI BYŁY ROBIONE Z ODŁĄCZONYM AKUMULATOREM :idea: ZGODNIE Z INSTRUKCJĄ NA KONTAKCIE i pod tzw.chmurką :mrgreen:

 

dzisiaj rano podłączyłem akumulator,miły gong tak jak zawsze

wsadzam kluczyk,przekręcam NO I LIPA

wyskakuje na moment słynne :!: PPPP :!:

auto odpaliło normalnie,chcę wyjechać z podwórka a samochód się DŁAWI :mad2: WOLNE OBROTY SĄ OK,ale jak dodaję gazu do ok 2,5 tys obrotów to w trakcie nie wchodzą one płynnie tylko z szarpaniem :?:

 

O JEŻDZIE NA BENZYNIE LEPIEJ ZAPOMNIEĆ---chyba że 20-30 km?h

 

silnik się nagrzał przeskoczył na gaz i leci jak petarda

 

robię 40 km,staję,sprawdzam,podobnie wszystko jak rano :mad2:

 

podczas jazdy sprawdzam co z benzyną,muli się ale jakoś jedzie---o wyprzedzaniu zapomnieć

 

wracam do domu 40 km,sprawdzam pod chałupą no i mogę zwiększyć obroty do ciut ponad 4000

 

WCZORAJ PODCZAS CZYSZCZENIA STYKÓW CHYBA MI KONTAKT ZA DOBRZE NIE WYPAROWAŁ BO BYŁO U MNIE OKOŁO ZERA ST.C :idea:

 

MAM NADZIEJĘ,ŻE KONTAKT GDZIEŚ W JAKIEJŚ WTYCZCE ZALEGA,STĄD TE KŁOPOTY,IDĘ ZARAZ WSZYSTKO CO CZYŚCIŁEM OSUSZYĆ SUSZARKĄ :idea: MOŻE GO WYGONIĘ,PROBLEM TEŻ :mrgreen:

 

to jedyna rzecz jaką chyba sam mogę w tym przypadku sam zrobić

będę działał suszarką do końca

 

LUDZIE PISZCIE CO O TYM SĄDZICIE :modlitwa:

NA CO ZWRÓCIĆ UWAGĘ SZCZEGÓLNIE :?:

BO JAK WYWALAŁO MI POZYCJE PRZÓD A ZWARCIE BYŁO W LAMPCE REJESTRACJI TO CHYBA WSZYSTKO MOŻLIWE

 

CZY JAK OSUSZĘ WSZYSTKO I POŁĄCZĘ TO DO KUPY

I ZACZNIE DZIAŁAĆ---oby MAM ZROBIĆ TZW:RESET DME :?: :?: :?:

 

dodam że sprawa pilna,a ten komunikat PPPP widziałem tylko raz rano,potem jak odłączyłem akumulator na próbę to już nie wyskoczył

 

PRZEPRASZAM,ŻE TAK DUŻO CZYTANIA :mrgreen:

 

:!: A DO WIADOMOŚCI DOZORCÓW STRONY to moje PPPP jest inne od tych znalezionych w wyszukiwarce i STĄD NOWY TEMAT :!:

Opublikowano

BO JAK WYWALAŁO MI POZYCJE PRZÓD A ZWARCIE BYŁO W LAMPCE REJESTRACJI TO CHYBA WSZYSTKO MOŻLIWE

 

Dlatego ci tak wywalało bo obie te rzeczy sa na jednym układzie zabezpieczone,co do reszty to nie mam racjonalnego pomysłu,życze sukcesów ze suszarka.

Opublikowano

FAKTYCZNIE W PARU ZŁĄCZKĄCH KONTAKT CAŁKIEM NIE WYPAROWAŁ I BYŁA WILGOĆ ALE

SILNICZEK KROKOWY OBROTÓW MA 2 WTYCZKI

1-IDZIE PRZY SAMYM ZBIORNICZKU WYRÓWNAWCZYM I MA 3 BOLCE BYŁA OK

2-JEST SZERSZA I MA 6 ALBO 7 BOLCÓW I MIAŁEM JĄ ZA LEKKO WPIĘTĄ :mad2: :mad2: :mad2: :mrgreen:

 

DZISIAJ DOPIERO SPRAWDZĘ CO I JAK BO WCZORAJ Z TĄ SUSZARKĄ TO MI DO SAMEJ NOCY ZESZŁO I NA NIC JUŻ NIE MIAŁEM OCHOTY

 

ALE CO MNIE ZASTANAWIA

JAK MI wyskoczyło PPPP

to czy teraz mam robić RESET DME :?: :?: :?:

te PPPP pojawiło się tylko raz za 1 odpaleniem auta po podłączeniuAKU :!:

 

potem już go nie było :?: :?: :?:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.