Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam prosze o pomoc wymieniłem dzis kierownice w moim e46.Nowa z m pakietu przykrecona a ku mojemu zdziwieniu poduszka na dole lezy ladnie a gora odstaje na dodatek sie chwieje zaczepy łapia na pewno 3 razy sprawdzalem.W starej nie lezala idealnie ale choc sie nie chwiała.Poprzednia kier po lifcie dodaje zdjecia jak to wyglada.[urlhttp://www.maxbimmer.pl/f69/e46-poduszka-odstaje-21853/#post272394][/url]
  • 5 miesięcy temu...
Opublikowano
Mam kolego podobny problem. Sprężynki które łapią zatrzaski od poduszki poprostu wyrabiają się chyba i nie ściskają się do końca podczas zatrzasku plastikowego poduszki i wtedy nie do końca poduszka zostaje zaczepiona. Ja już wymieniałem raz sam stelaż ten metalowy troszeczkę sie poprawiło ale dalej poduszka lata i telepie na wybojach co bardzo mnie drażni i nie wiem co dalej zrobić z tym fantem może ktoś z kolegów coś podpowie.
Opublikowano

Witam

Panowie jest na to bardzo prosty sposób (sam go stosowałem u siebie) będzie to brzmiało bardzo brutalnie i mało profesjonalnie ale jest skuteczne i w niczym nie przeszkadza.

 

1. Zdejmujemy poduszkę

2. odpinamy wtyczki

3. bierzemy w rękę przedłużkę do klucza treszczotki i młoteczek

4. owoą przedłużkę przykładamy w górnym prawym i lewym rogu stelaża (w zależności gdzie poduszka odstaje)

5. bierzemy w rękę młoteczek i uderzamy w przedłużkę (oczywiście z wyczuciem)

6. zakładamy poduszkę i cieszymy się jej prostym ustawieniem

 

W moim przypadku zakończyło się na 3 podejściach (zakładaniu i zdejmowaniu poduchy)

 

Te stelaże mają tendencję do odkształcania się podczas wystrzału poduszki jedyny sposób dopasowania stelaża jest na kierownicy. Ja tak ustawiłem swoją bo miałem kiere po strzale. Oczywiście kupiłem drugi stelaż, który okazał się również zwichrowany. Popytałem poszukałem i znalazłem opisany wyżej sposób. Zastosowałem u siebie i jest jak fabryka wszystko dział klaksony są poduszka siedzi centralnie.

E39 523iA, e46 coupe 330Ci 2004 r.
Opublikowano
Witam

Panowie jest na to bardzo prosty sposób (sam go stosowałem u siebie) będzie to brzmiało bardzo brutalnie i mało profesjonalnie ale jest skuteczne i w niczym nie przeszkadza.

 

1. Zdejmujemy poduszkę

2. odpinamy wtyczki

3. bierzemy w rękę przedłużkę do klucza treszczotki i młoteczek

4. owoą przedłużkę przykładamy w górnym prawym i lewym rogu stelaża (w zależności gdzie poduszka odstaje)

5. bierzemy w rękę młoteczek i uderzamy w przedłużkę (oczywiście z wyczuciem)

6. zakładamy poduszkę i cieszymy się jej prostym ustawieniem

 

W moim przypadku zakończyło się na 3 podejściach (zakładaniu i zdejmowaniu poduchy)

 

Te stelaże mają tendencję do odkształcania się podczas wystrzału poduszki jedyny sposób dopasowania stelaża jest na kierownicy. Ja tak ustawiłem swoją bo miałem kiere po strzale. Oczywiście kupiłem drugi stelaż, który okazał się również zwichrowany. Popytałem poszukałem i znalazłem opisany wyżej sposób. Zastosowałem u siebie i jest jak fabryka wszystko dział klaksony są poduszka siedzi centralnie.

 

Andrzej, a nie jest to wina tych sprężynek o których pisałem w poście wyżęj bo np u mnie jak odstaje ta poduszka i ją na chwile z tej strony reką wcisne i przytrzymam chwilę to jest równo ale zaraz jak rusze i dostanie drgań to z powrotem odskakuje to nie wiem czy to jest wina tego stelarza?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.