Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

witam

 

Może po krotce opisze mój problem. Auto z silnikiem M62 4,4 na vanosach 1999r rok.

Objaw jest generalnie taki że auto na benzynie nie wkręca się do odcinki maksymalnie 3,5 - 4 tys.

Po odpaleniu na zimnym silniku i ruszeniu zapala sie check i telepie silnikiem jakby nie chodził jeden cylinder.

Po rozgrzaniu silnika i zgaszeniu i odpalenia auto gaśnie check i auto chodzi przez chwile ok , po gwałtownym dodaniu gazu znowu pojawia się to samo.

 

Po podpięciu INPY i odpaleniu silnika wyświetla się błąd

 

błąd 156 EV7 from cyl. 7

 

Na ta chwile wymieniony filtr paliwa, świece , fajki , pompa paliwa sprawdzona ciśnienie na listwie też ok .

Ktoś może podsunie jakiś pomysł.

Ps: auto ma instalacje LPG. Instalacja założona rok temu i było wszystko ok

Opublikowano

Błąd oznacza tylko jedno, nie chodzi na jednym cylindrze, kumpel miał identyczny błąd.

U niego nic takiego nie było, musiał wymienić komputer silnika i dopiero zaczeło chodzić.

Sprawdż bezpiecznik od sterowania silnika.

Opublikowano

Nie.

Ty muszisz poszukać w internecie i dany bezpiecznik wymienić na nowy , a nie że go sobie sprawdzisz i wlożysz, stary bezpiecznik może nie pracowąc w danym zakresie , tak jak powinnien.

Opublikowano

U ciebie wyglada to tak?

Filmik jest mojego autorstwa, tak się działo na postoju, gdy ruszyłem, szedł do 3-4 tyś x1000.

Opublikowano

u mnie jest troszkę inaczej przy wciśnięciu pedału gazy do końca obrotomierz staje na 3,5 - 4 tys obrotów jakby odcinało cylinder .

 

Dzisiaj po podłączeniu wyskoczył mi jeszcze taki błąd.

 

http://images33.fotosik.pl/649/5868f264b3270641.jpg

 

czujnik położenia wałka rozrządu , czujnik ostatnio był wymieniany bo przedtem wyskakiwał mi ten błąd notorycznie po wymianie też sie nieraz pokazuje nie wiem czy to w wyniku czegoś innego czy czujnik walnięty.

 

Standardowo doszedł stały błąd:

 

http://images43.fotosik.pl/1821/e128ebde69378601.jpg

 

zrobiłem jakieś podstawowe odczyty z INPY może to coś podpowie:

 

http://images34.fotosik.pl/646/65c10aebcf964f51.jpg

 

http://images44.fotosik.pl/682/1f43fe1bb39e7b9e.jpg

 

http://images39.fotosik.pl/2026/e1627ae596c0e3c1.jpg

Opublikowano

No właśnie jak ja wcisłem gaz, to też max 4 tyś i nie szło.

A u ciebie na wolnych obrotach jest dobrze nie telepie ?.

Opublikowano
No właśnie jak ja wcisłem gaz, to też max 4 tyś i nie szło.

A u ciebie na wolnych obrotach jest dobrze nie telepie ?.

 

 

na wolnych przy zimnym silniku nie chodzi równo kuleje , na ciepłym jest lepiej chodzi równiej ale do odcinki sie nie wkręca

Opublikowano
Przepływomierz lub przepustnica, od sondy takie rzeczy się nie dzieją.
Opublikowano

Jeżeli włożyłes zamiennik czujnika położenia wału, to jest tak jakbyś go nie wymienił.

Ja bym pierw , sprawdził, przepływke wypnij i zobacz czy faluje, albo podmień , jeżeli masz na podmiane, jeżeli nie, podepnij pod miernik.

A sterwonik silnika ??? Dla m62, to częsta dość przyczyna.

Lub czujnik stukowy.

Wypnij sonde, i zobacz jaka jest zmiana.

Jeżeli już kupisz i wymienisz, czujnik położenia wału, trzeba wykasować błąd, bo to on jest odpowiedzialny, blokuje komputer silnika i jest problem.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.