Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Problem jest taki, ze pod odpaleniu samochodu obroty utrzymuja sie cos ok 1500obr a czasem nawet i kolo 2000obr, dolot rozkrecalem caly, nowe uszczelki, krokowiec, przeplywka itp. Po odkreceniu korka od oleju obroty spadaja nie co ponizej 1000obr w sumie tak jak powinno byc, tak samo jest w przypadku wyjecia bagnetu, odpinalem przeplywke, krokowca, rezystor przepustnicy, czyscilem obydwie przepustnice, dalej nic. Prosze o porady..

Ponizej dodaje zdjecia ustrojstwa pod maska i zdjecie z programu od gazu.

 

28042013151.jpg

25042013148.jpg

28042013149.jpg

28042013150.jpg

Opublikowano
A u mnie jest na odwrot podczas jazdy gdy jest na luzie trzyma obroty 1200, gdy sie zatrzymam obroty spadaja do 800 i jest ok. Ma ktos jakies pomysly? 1,8is m44

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.