Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Ale chcesz specjalnie kupować kolejny kabelek tak naprawdę niepotrzebny do Twojego auta ??? DRL przez NCS-a sobie zrób.Cały opis jest na forum
W razie pomocy pisać na PW,bo nie śledzę wszystkiego na bieżąco
Opublikowano

właśnie próbowałem ale przez to dziadostwo nie mam dostępu :? brak dostępu do komputera w aucie

przerabiałem wszystkie sposoby ncs carsofty disy i nic

Opublikowano
Jeśli chodzi o to auto które masz w podpisie nie powinno być najmniejszego problemu w tym kablu,który masz :mrgreen:
W razie pomocy pisać na PW,bo nie śledzę wszystkiego na bieżąco
Opublikowano
Ale w ogóle INPA działa ci poprawnie ???? Tylko z DIS masz taki problem ??? U mnie DIS też nie działa jesli chodzi o kodowanie :mrgreen: :mrgreen:
W razie pomocy pisać na PW,bo nie śledzę wszystkiego na bieżąco
Opublikowano

inpa działa super tylko cały czas pali sie ignition nawet jak kluczyk nie jest przekręcony a tak to wszystko inne ok

zobaczę może coś źle skonfigurowałem w ncsie

Opublikowano

U mnie też ignitioin się pali cały czas ale nie szukam przyczyny :mrgreen: :mrgreen: ale NCS smiga bezproblemowo

Musisz posprawdzać jeszcze raz :mrgreen:

W razie pomocy pisać na PW,bo nie śledzę wszystkiego na bieżąco
Opublikowano

i jestem po walce z autem... i przegrałem:( mam dostęp tylko do nie których modułów kompa w aucie po wyciągnięciu plików z auta mają one tylko pare linijek tekstu , poduszki i jakieś tam pierdoły a jak chcę wejść w inne moduły auta jest napisane że brak komunikacji albo dostępu :cry:

muszę jeszcze trochę o tym poczytać.

a korzystałem z tego opisu:

krok po kroku , lipa trochę

 

 

 

 

 

Aktywacja świateł do jazdy dziennej w E46 po i przed liftem oraz E39

1 Oczywiście potrzebujemy interfejs do podłączenie się do bmw i program NSC-expert

2 Uruchamiamy NSC musimy stworzyć profil tak więc klikamy File-load profile – expertmode – OK

następnie File- Edit prifl – hasło: repxet – ok

sprawdzamy,czy Nettodata-Trace jest ON(jeśli nie,to Coding i ptaszek przy tym)

wybieramy w car/key memory przycisk Individualisierung i zaznaczamy wszystkie 3 opcje czyli :

individualierung aktiv, kernfunktionen, trace individualizable FSW/PSW – ok

 

conistance check = sprawdza czy wszystko

klikamy przycisk FSW/PSW i zaznaczamy ptaszkiem FSW/PSW-Manipulate with FSW_PSW.MAN

OK OK

możemy zapisać ten profil żeby za każdym razme tego nie robić File -save i nazywamy np E46

3 W katalogu ncsexpert/work utwórz pusty plik FSW_PSW.MAN (np. w notatniku)

4 Kliknij F1 (VIN/ZCS/FA), następnie kliknij F3 (ZCS/FA f.ECU)

5 Wybierz swój samochód w oknie które się otworzy- E46 oczywiście

6 Wybierz ECU do komunikacji, ja wybieram ALSZ

7. Teraz wciśnij F6, czyli Back

8. Wbierz F4 “Program ECU”, w tym przypadku kodujemy światła, a więc w oknie, które się pokaże wybieramy moduł ALSZ

9 Następnie wybieramy F5 (Basic functions) która to funkcja odczytuje nam do pliku wszystko co mamy w samochodzie zakodowane i następnie w oknie które ci się pokaże zjedź suwakiem niżej i kliknij dwa razy na „coapireadsggetfswpsw”, następuje odczyt/kopiownaie FSW_PSW.TRC

10 W katalogu ncsexpert/Work znajdziesz teraz plik FSW_PSW.TRC, skopiuj go gdzieś w inne miejsce na dysku, zmień nazwę na FSW_PSW.MAN, wyedytuj w notatniku i zmień:

E46 po lifcie

DRL_DIMMUNG

wert_01

TAGFAHRLICHT_ECE

nicht_aktiv

GED_FL_ALS_DRL

nicht_aktiv

na

DRL_DIMMUNG

wert_02

TAGFAHRLICHT_ECE

aktiv

GED_FL_ALS_DRL

aktiv

E39

FL_DIMMUNG_ALS_DRL

wert_02

GED_FL_ALS_DRL

aktiv

E46 przed liftem

jednak tu się też zapalają kierunki

FERNLICHT_DRL

aktiv

EINZEIT_DRL

wert_01

TAGFAHRLICHT

aktiv

PROGRAMMPARAMETER_LSZ_1

us

PROGRAMMPARAMETER_LSZ_2

us

PROGRAMMPARAMETER_LSZ_3

us

PROGRAMMPARAMETER_LSZ_4

us

PROGRAMMPARAMETER_LSZ_5

us

PROGRAMMPARAMETER_LSZ_6

us

PROGRAMMPARAMETER_LSZ_7

us

PROGRAMMPARAMETER_LSZ_8

us

PROGRAMMPARAMETER_LSZ_9

us

PROGRAMMPARAMETER_LSZ_10

us

PROGRAMMPARAMETER_LSZ_11

us

PROGRAMMPARAMETER_LSZ_12

us

PROGRAMMPARAMETER_LSZ_13

us

11. Następnie po zrobieniu w/w zmian zapisz plik FSW_PSW.MAN i wgraj go do katalogu ncsexpert/Work, podmieniając wcześniej utworzony.

12 wciskamy Execute Job, po chwili światła się nam zapalą, długie i ustawią się nam.

 

Od tej pory mamy już światła długie świecące słabiej niż normalnie jako dzienne. Zapalają się po włączeniu zapłonu. Jeżeli ustawimy na pokrętle na A (Automatyczne włączane przez czujnik zmroku) czyli pokrętło w lewo, w ciągu dnia 50% długie będą jako dzienne, a jak się ściemni same przełączą się na ksenony.

wert_01 w tym przypadku to światła wyłączone (0% światła)

wert_02 to coś około 18 % (tylko nie jestem pewien, czego – czy światłości czy poboru prądu; i tylko ten jest alternatywnie dostępny w LCM2)

wert_03 to coś około 20-22%

(przy korzystaniu z BMW-klub.pl)

Opublikowano

temat zamknięty :) wszedłem przez inny moduł i gra:) poprostu trochę inne moduły były odpowiedzialne za światła.

no i tani interfejs dał radę

dzieki za pomoc

  • 2 miesiące temu...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.