Skocz do zawartości

[E34] M20B25, stuki, przestała palić na wszystkie cylindry.


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam.

 

Mam problem z moją świeżo zakupioną BMW. Zrobiłem nią około tysiąca kilometrów od zakupu, aż tu nagle wczoraj wieczorem podczas energicznego ruszania (tak na pół gazu) silnik nagle stracił moc i zaczął stukać (coś jakby szklanki). Ponad to zrobiła się z niego rzędowa piątka, zalewająca się przy ruszaniu na 70cio letniego emeryta (przy ruszaniu na 80cio latka rusza dobrze). Z odpalaniem nie ma żadnych problemów, wolne obroty są, tylko ekonomizer głupieje. Stuki są słyszalne przy każdym cyklu, nie zależnie od obrotów. W poniedziałek zerwę pokrywę zaworów i postaram się coś więcej dowiedzieć ale, kurcze, boję się że to coś grubszego i że trzeba będzie rwać głowicę...

Z tego co znalazłem na forum, M20B25 ma mechanicznie regulowane zawory, co jest dla mnie raczej nowością, ale chyba luz zaworowy nie może wywołać nie palenia na jeden cylinder... Może pasek rozrządu przeskoczył? Zawsze miałem do czynienia z łańcuchem...

 

Proszę o pomoc.

Opublikowano
Sprawdź kompresje. Może gniazdo wypalone...

http://25.media.tumblr.com/tumblr_m9u4h0flHW1qarea0o1_500.gif

Posiadam sporo części z e34 na sprzedaż. Kompletny silnik M20B20.

GG: 12785321

Opublikowano

Problem rozwiązany, pękła kołyska. Trzeba było niestety ściągać rozrząd, wentylator i obie chłodnice bo wałek rozrządu wychodzi w stronę grilla.

 

http://i.imgur.com/7MrF1UI.jpg

http://i.imgur.com/ulSYHbMh.jpg

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.