Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Drodzy Panowie!

 

Mam do Was kolejne dwa pytanka:

 

Pierwsza rzecz dotyczy alarmu, zamykania samochodu z kluczyka i "zaświecania" się kierunkowskazów.

 

Otóż, czasami jak zamykam samochód z pilota z kluczyka to "mrygną" kierunkowskazy, a czasami nie. Od czego to zależy? Mniemam, że to zaświecenia się kierunkowskazów to informacja o aktywowaniu alarmu? Czy jest jakaś zasada kiedy "mrygają", a kiedy nie?

 

 

Druga rzecz, która troszkę zaczyna mnie denerwować jest taka, że podczas jazdy komputer co godzinę, zawsze w 59-tej minucie informuje mnie trzema, krótkimi "piknięciami" jaka jest godzina. Tzn, taka informacja pojawia mi się na wyświetlaczu komputera zawsze o 11:59, 15:59, 18:59, 22:59, xx:59...

 

O co chodzi? Mogłam sama bawiąc się komputerem coś ustawić, ale nie do końca wiem co, więc jak to wyłączyć?

 

Pozdrawiam!

Opublikowano
Co do piknięć to włącza i wyłącza to się w radiu. Pika jak jest 10 sekund do pełnej godziny. Jak dobrze pamiętam wciskasz guzik z zegarkiem i bodajże przedostatni guzik co się fale zmienia. Napis widniał bodajże memo aus. Znajdziesz na pewno. Tylko czemu chcesz to wyłączyć. Ja u siebie włączyłem to. Jak jest dodatkowa funkcja to niech będzie aktywowana. A z alarmem najlepiej podjechać na kompa, jeżeli alarm jest oczywiście oryginalny. Po zamknięciu dioda przy lusterku mruga?
Opublikowano
Podłacze sie do tematu. Mam podobny problem ale u mnie jest coraz gorzej z tym.Na poczatku przestały mrugac kierunki przy otw/zam,potem nie mogłem zamknac z pilota ani otworzyc.Ostatnio jak wsiadałem normalnie otworzyło( tylko bez kierunków) zapaliłem i zaczeły mrugac kierunki.Nie mogłem w żaden sposób wyłaczyc zgasiłem auto dalej mrugały.Zle działa nawiew na auto przy zimnym silniku odrazu wieje wichura prawie na maksa,klima mimo iz działała tez nie chce odpalic.Podpiołem kompa wywaliło bład centralnej elektroniki ze moduł komfortu ma problem z kablem R,wyjołem popsikałem styki.Wchodzac w silnik pokazuje mi bład przeładowania ale to wiem akurat bo juz mi czasem swirowała turbina ale co najlepsze to inpa pokazuje licznik o 350 tys km wiecej niz mam mimo ze do niedawna było jak w zegarach.Podmieniłem akumulator,jest tak samo, auto swiruje.Klima wywala bład Short circuit to ground,znalazełm jeszcze w sterowniku zegarów bład k busy 135 tez Short circuit to ground 250 wystapił.Co z tym robic?? nie mam pomysłów juz

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.