Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

A czego oczekujesz. Ogólnie zasada jest taka, jeśli R6 to przynajmniej m50b25 lub m52b25. Z R4 m44 jest najlepszą opcją identyczne osiągi co 2.0, ciut mniejsze spalanie i lepsze wyważenie...ale ten dźwiek.....brrrrrr R6 góruje tutaj pod każdą postacią....

 

PZDR>

Opublikowano
Polecam 2.0 vanos, mimo ze 1.8is też mi przypadł do gustu, to lepiej mi się jeździ vanosem. Tyle że vanosy są droższe. Zastanów się jeszcze nad 2.3, 2.5 i 2.8.

Sprzedam VW Corrado G60.

Kupię do E36: fotel kierowcy alcantara podgrzewany , Listwy progów wewnętrznych Mpakiet do Tour/Sedan,

Lusterka M, klapa tył cosmosschwarz

Sprzedam części od BMW E46 320d Touring.

Mój Turas


http://serwer1385585.home.pl/stefun/data/documents/bmw=20generacja.jpg

Opublikowano
chetnie kupil bym silnik 2.5 ale z tego co wiem to wiaza sie z tym kolejne spore koszta zwiazane z wymiana hamolcow, skrzyni, walu, wydechu i polosi... no a na to nie mam narazie funduszy. mam tylko 1500 tys. heh!!
Opublikowano
kolega ma auto, chce jedynie zrobić swapa. W takim przypadku wolałbym wrzucić sprawdzone 2.0 z vanosem żeby obniżyć koszty. 1.8 - to jakoś nie pasuje do BMW.
Opublikowano
sorki nie doczytałem wątku. miałem e36 z tymi silnikami jeżeli jedyne co przemawia za 2.0 r6 to dźwięk silnika ogólnie 1.8is lub wysokie obroty i w tym cała frajda z jazdy

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.