Skocz do zawartości

regulator ciśnienia paliwa na pompie E39 530d


ramzes023

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich...

Posiadam BMW e39 530d rocznik 1999r, po podłączeniu pod komputer istnieje dziwna sytuacja mianowicie na zimnym silniku troszkę falują obroty oraz na inpie widać jak wachluje ciśnienie to znaczy ciśnienie raz jest 380 bar następnie 340 bar jak się silnik rozgrzeje stabilizuje się ale wtedy jest 270 bar, dzisiaj zdemontowałem kolektor ssący mam 4 świeczki do wymiany przy okazji dostałem się do tego regulatora, wykręciłem go z pompy.

regulator ma numer 0 281 002 287 zauważyłem ze pęknięty jest na nim teflonowy pierścień tak to się nazywa w katalogu, więc na początek postanowiłem wymienić te elementy na tym regulatorze jest do kupna zestaw naprawczy

numery tych uszczelniaczy

F00N000066- teflonowy pierścień trzpienia zaworu

F00VD38011- oring zaworu

F00R0P1466- uszczelka pod zawór

 

Tutaj mam pewien problem ponieważ jak wykręciłem ten regulator to nie było na nim uszczelki matalowej F00R0P1466- jedynie oring gumowy, dzwoniłem w kilka miejsc i podobno zamiast tego oringu zakłada się uszczelkę matelową . Nawet jesli kupię nowy regulator boscha 0281002480 to nie będzie tego oringu jedynie uszczelka metalowa

Jesli ktos zmieniał już regulator proszę o radę, Jutro jadę po zestaw naprawczy i będę składał wszystko.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 lata później...

Witam, odgrzebię stary temat. Dotyczy mojego 525d M57.

 

Po długim poszukiwaniu i czytaniu doszedłem do wniosku, że mogę mieć padnięty ten regulator na pompie CR. Objawy - ciężki rozruch na rozgrzanym silniku i ciężki rozruch jak jest poniżej 5 stopni na zewnątrz, ale zanim się odpalają świece, czyli to raczej nie one. Mam błąd też 2550 rail pressure control at start. Pompa progowa pompuje wzorowo. Silnik generalnie jak już odpali, to pracuje normalnie, równo, nie gaśnie, nie dymi, wszystko w porządku. Ale odpalanie w większości przypadków potrzebuje ładnych parę sekund kręcenia, a czasem i kilkanaście.

 

Pytanie brzmi, czy da się jakoś zdiagnozować, żeby mieć 100% pewności? Szkoda kupować czujnik za 400 zł tylko dla testów. Podmienianie z innego też wydaje mi się raczej trudne. Ktoś jest w stanie pomóc?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.