Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam wszystkich...

Posiadam BMW e39 530d rocznik 1999r, po podłączeniu pod komputer istnieje dziwna sytuacja mianowicie na zimnym silniku troszkę falują obroty oraz na inpie widać jak wachluje ciśnienie to znaczy ciśnienie raz jest 380 bar następnie 340 bar jak się silnik rozgrzeje stabilizuje się ale wtedy jest 270 bar, dzisiaj zdemontowałem kolektor ssący mam 4 świeczki do wymiany przy okazji dostałem się do tego regulatora, wykręciłem go z pompy.

regulator ma numer 0 281 002 287 zauważyłem ze pęknięty jest na nim teflonowy pierścień tak to się nazywa w katalogu, więc na początek postanowiłem wymienić te elementy na tym regulatorze jest do kupna zestaw naprawczy

numery tych uszczelniaczy

F00N000066- teflonowy pierścień trzpienia zaworu

F00VD38011- oring zaworu

F00R0P1466- uszczelka pod zawór

 

Tutaj mam pewien problem ponieważ jak wykręciłem ten regulator to nie było na nim uszczelki matalowej F00R0P1466- jedynie oring gumowy, dzwoniłem w kilka miejsc i podobno zamiast tego oringu zakłada się uszczelkę matelową . Nawet jesli kupię nowy regulator boscha 0281002480 to nie będzie tego oringu jedynie uszczelka metalowa

Jesli ktos zmieniał już regulator proszę o radę, Jutro jadę po zestaw naprawczy i będę składał wszystko.

Opublikowano

Czekaj. Piszesz o tym oringu między pompą a obudową zaworu?

 

Z pompami CR różnie bywa. Czasami jest oring, czasami uszczelka, czasami jedno i drugie, czasami nie ma nic.

 

Poskładaj jak ci bardziej pasuje.

Opublikowano
tak o tym oringu, podobno teraz już nie występuje tylko ta metalowa uszczelka, może ktos już wymieniał regulator i napotkał ten sam problem
Opublikowano

Podaje numer kompletnego całego zestawu naprawczego do regulatora ciśnienia paliwa, wcześniej podawałem numery poszczególnych elementów,

F01M 100 278 dostałem to w firmie AZET- DIESEL Wolica niedaleko Janek pod Warszawą cena 18zł.

Opublikowano
Są różnicę między elementami z zestawu a tymi, które wymieniasz? Nie mówię o uszczelce. Jak nie to załóż jak było i po problemie.
Opublikowano
ok zmontowałem wszystko, założyłem tylko tą metalową podkładkę bez tego oringu i jest ok nie cieknie, jeszcze tylko zostały mi przewody paliwowe, zwłaszcza zasilający od filtra do pompy . Musze go wymienić poci się. POZDRAWIAM
  • 2 lata później...
Opublikowano

Witam, odgrzebię stary temat. Dotyczy mojego 525d M57.

 

Po długim poszukiwaniu i czytaniu doszedłem do wniosku, że mogę mieć padnięty ten regulator na pompie CR. Objawy - ciężki rozruch na rozgrzanym silniku i ciężki rozruch jak jest poniżej 5 stopni na zewnątrz, ale zanim się odpalają świece, czyli to raczej nie one. Mam błąd też 2550 rail pressure control at start. Pompa progowa pompuje wzorowo. Silnik generalnie jak już odpali, to pracuje normalnie, równo, nie gaśnie, nie dymi, wszystko w porządku. Ale odpalanie w większości przypadków potrzebuje ładnych parę sekund kręcenia, a czasem i kilkanaście.

 

Pytanie brzmi, czy da się jakoś zdiagnozować, żeby mieć 100% pewności? Szkoda kupować czujnik za 400 zł tylko dla testów. Podmienianie z innego też wydaje mi się raczej trudne. Ktoś jest w stanie pomóc?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.