Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
poprosze o pomoc zwiazanba z bledami jakie wysyla moje x5 2004 3.0d, po padnieciu aku i podlaczeniu pod kable znajomego poakzal sie blad tranny failsafe mode, pod bmw scaner pokazuje blad overhating? przegrzanie kiedy bylo na zew -1? nie mam pojecia co sprzawdzic ewentualnie kupic, lokalny mechanik (UK) rozklada rece.
Opublikowano
poprosze o pomoc zwiazanba z bledami jakie wysyla moje x5 2004 3.0d, po padnieciu aku i podlaczeniu pod kable znajomego poakzal sie blad tranny failsafe mode, pod bmw scaner pokazuje blad overhating? przegrzanie kiedy bylo na zew -1? nie mam pojecia co sprzawdzic ewentualnie kupic, lokalny mechanik (UK) rozklada rece.

 

 

 

TAK POWINNO PISAC----trans failsafe mode

 

Zawsze tak sie pokazuje komunikat na wyswietlaczu licznika jesli masz za slaby akumulator a chcesz i meczysz auto by odpolilo.

 

Podladuj AKU a komunikat ci zniknie i auto bez problemu odpali ci.

Opublikowano
TAK POWINNO PISAC----trans failsafe mode

 

Kolego trans failsafe mode jest od skrzyni biegow a nie aku.

 

Kolego lunatic666 to prosze sobie wyladowac akumulator i zas sprobowac odpalic auto i zobaczysz co ci sie wyswietli na wyswietlaczu.

 

Moj blad ze nie dopisalem w poprzednim poscie ze to blad od skrzyni,a powodowane jest to i zabezpiecza skrzynie (modul skrzyni) przed uszkodzeniem.

Opublikowano
wymienilem aku i nie ma zmiany, jak moge sprawdzic czujnik bo po kilku dniach stania od razu po przekreceniu kluczyka ma blad overtemperature, sprawdzilem programem bmw scanner
Opublikowano

oto moje bledy:

# ERRORS DETAILS - DTC(hex)/PARAM(hex)

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

EGS* -> 4F6A/60 - Gearbox: shutdown, overtemperature

 

EWS -> 23/01 - Toleration of changing code increased, key 2

0F/22 - Power on reset

 

ABS* -> 5EB1/A0 - Steering angle sensor: LWS - Signal relative. steering wheel central position unidentified. Learning quadrant.

 

A/C -> 1B/44 - Magnetic clutch Air conditioning compressor

 

SRS -> Shadow-memory:

50/20 - Power supply, undervoltage

 

IKE -> 8D/D0 - EGS signal line disturbed

BD/90 - Electronic braking-force distribution

 

LCM -> Shadow-memory:

59/2B - Transmission failsafe program

99/37 - Licence plate light

 

PDC -> 14/C8 - Converter, front left

15/C8 - Converter, front right

16/88 - Converter, front centre left

 

VTG* -> 54C6/61 - Oil abrasion

55C4/28 - No CAN message - DSC1

 

 

# SCAN END

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

  • 1 rok później...
Opublikowano
sprawa sie rozwiazala: zaadoptowany nowy olej w skrzyni i blad anulowany, dzieki za podpowiedzi

 

U mnie był taki sam problem. Zmieniłem więc olej w skrzyni wraz filtrem, uszczelką magnesami etc. na olej oryginalny ZF i bląd dalej wyskakuje. Czy powinienem go jakoś skasować?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.