Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam koledzy,

 

Model jak wyżej w manualu. Otóż od jakiegoś czasu (może po wymianie płynu - ciężko stwierdzić) moja siódemka nie bardzo grzeje. Dodatkowo dzisiaj zauważyłem coś niepokojącego. Otóż wskazówka temp. silnika wyszła poza środek - niepokojącego dlatego, że auto nie było butowane, toczyłem się spokojnie jak biskup zwłaszcza, że były lekkie korki. Wcześniej nigdy wskazówka nie wychodziła poza środek nawet w upał.

Żeby tego było mało, auto nie chce grzać - ogrzewanie daje na maxa i leci zimne powietrze,w momencie szybszej dynamicznej jazdy dopiero zaczyna grzać jak w piekarniku. Jak auto zwalnia czy się zatrzymuje (silnik pracuje) znów leci zimne powietze i tak cały czas.

 

Niesądze, że układ jest zapowietrzony chociaż wąż wychodzący z chłodnicy (ten na górze) jest bardzo miękki, ubytku w płynie nie widze (auto trzymane w garażu - plam nie ma), wiatrak chodzi, niezacina się.

 

Gdy auto było rozgrzane odkręciłem korek od wlewu płynu, płyn był na odpowiednim poziomie. Po odpleniu zapomniałem zakręcić korek i płyn wyleciał :duh: . Drugie pytanie czy moge dolać inny płyn niż, ten który wlewałem pierwotnie - musiałbym jechać na drugi koniec miasta, a teraz jest armagedon strasze korki.

 

 

Mam też problem ze sterowaniem - załączam dmuchawy i leci powietrze (jednak problem wyżej opisany zostaje), za jakiś czas wyłączam, a dmuchawy dalej dmuchaja, można powiedzieć, że bardzo lekko. Jak włącze i wyłącze to dopiero dmuchawy się wyłączaja.

 

P.S Auto bez klimy.

Opublikowano
czy moge dolać inny płyn niż, ten który wlewałem pierwotnie - musiałbym jechać na drugi koniec miasta, a teraz jest armagedon strasze korki.

 

Mozesz spokojnie, nie raz dolewalem nawet tydzien temu. nawet na niektorych plynach pisze ze mozna mieszac :D

Mialem podobny problem bylo wszystko ok i pewnego dnia temperatura silnika letko powyzej pionu, dmuchalo tylko zimno, cieplo raz sie zalaczylo pozniej przez pare miesiecy juz wogole tylko zawsze zimno i zimno dmuchalo,czasami jakby obroty falowaly sie wydawalo.

odpowietrzylem i dalej nic, wyciagnelo sie elektrozawor nagrzewnicy i odrazu wszystko do normy przyszlo, wiec teraz musze zakupic elektrozawor nagrzewnicy, a tania czesc to nie jest (ASO) pozdrawiam :D

Opublikowano

Skoro kolega tak mówi to zbadam problem. Raczej w ASO niedostane nówki, a jeśli nawet to będę długo czekał. A póki co zima nieodpuszcza.

 

Kolejne pytanie do znawców jest pare sztuk na allegro http://allegro.pl/listing.php/search?string=elektrozaw%C3%B3r+nagrzewnicy+bmw+e32&category=0&sg=0

 

Pytanie czy będą pasować, czy taki elektrozawór pasuje bez względu na pojemność silnika??

Opublikowano
jak to jest przyczyna taka jak u mnie to wyciag elektrozawor i te 2 weze zlacz razem troche kombinacji i bedziesz mial cieplo w aucie ale trzeba pomyslec o zakupie w przyszlym czasie :D
Opublikowano
Kolego to już wiem. Pytanie czy elektrozawór nagrzewnicy pasuje to każdego silnika. Ja mam R6 i pytanie czy od V8 też będzie pasował.
Opublikowano

Kolego tajger, czy ty umiesz szukać cały dostęp cześći na alledrogo ? :?:

Tu masz linka wybierz dla siebie http://allegro.pl/listing.php/search?string=elektrozaw%C3%B3r+e32&category=0

Polecam ci wziąść od Impex1950.

Tak będzie pasował, mogą być inne wężyki w v8 niż w r6, zawsze możesz przełożyć ze starego.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.