Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

Na stronie Auto Świat jest opinia o BMW e87 i jako problem jest opisany problem z przepustnicą

 

http://www.auto-swiat.pl/1-bmw-serii-1-jakosc-klasy-premium

 

"116i: przepustnica jest sprawna, zawodzi gałąź sterująca

Właściwie sprawuje się także elektronika. Oprócz kłopotów z przepustnicą, których powodem jest usterka wiązki odpowiedzialnej za przepływ impulsów sterujących (dotyczy tylko wersji 116i), inne problemy zdarzają się sporadycznie. "

 

Czy ktoś z was miał jakieś problemy z przepustnicą? Czy trzeba wymienić jakąś część czy np: wgrać nowy soft. Pytam bo może to jest przyczyna lekkiego szarpania jakie wcześniej opisywałem. Planowałem też przeczyścić przepustnicę a teraz się zastanawiam czy jest sens rozkręcać i grzebać jak problem może jest znany (przynajmniej dziennikarzom)

Opublikowano
ja wymieniałem głowicę w 116i ponieważ poprzedni partacz poczynił cuda napawając mostki mocowania wałków rozrządu czemu? były pęknięte tylko jakim cudem? koszt naprawy 4800 (głowica używana 1500, planowanie i test szczelności 200, robocizna 1000, wypożyczenie blokad 120, rozrząd 500, uszczelki i inne pierdoły dobiły do 4800) teraz chodzi jak złoto.
Loading... ██████████████] 99%

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.