Skocz do zawartości

[E9X] M47N2 - sprawdzenie serwa kierownicy turbo - film


zetro

Rekomendowane odpowiedzi

Wydaje mi sie, ze tobie turbo pompuje wczesniej.

W ogole. reakcja na zadane cisnienie jest dynamiczniejsza.

 

Niebawem nagram film jak to wyglada przy przyspieszaniu od 1000 obrotow na 3 biegu.

Mam angielsko-jezyczny system = brak polskich znakow diakrytycznych - przepraszam :(
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja jeszcze bawiłem się aplikacją Torque. Tam dużo ładniej to wszystko widać. Turbinka wstaje ok 1200.

Odnośnie tego filmiku to tam jest od włączenia 1, 2, 3. Trójka odpuściłem aby obroty lekko spadły po niżej 1500 i wtedy podłoga i znów odpust na chwilkę i znowu podłoga. Zrobiłem też tak na 70% gazu ale to wyglądało identycznie tak że nie ma sensu zamieszczać. I wszystko pod górkę. Jak masz podejrzenie o przepływkę to ją odłącz i się przejedź zobaczysz w którą stronę się zmieni. Jak się poprawi to może ona być przyczyną. Znowu niedawno na bimmerforum.co gość miał podobnie i u niego wyszła turbina (zapieczona).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.