Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Panowie taki temat. Mam silnik N47 w moim e61 i w ciągu 6 tyś km które nim zrobiłem 3 razy stało się tak że przy dodawaniu gazu około 4 tyś obrotów

straciłem moc w aucie, zatrzymałem się i nie gasiłem silnika to po dodaniu gazu kręci się do 1,5 tyś obrotów a potem tak jakbym ocięcie zapłonu i brak reakcji na

dodawanie gazu, silnik nie gaśnie, chodzi równo bez dodawania gazu. Po zgaszeniu i ponownym odpaleniu temat znika na 500, 1000 lub inną ilość KM.

 

Dodam że auto jest po programie na 200KM i ma wywalony DPF.

Żadnych błędów nie wykrywa INPA.

 

Ma ktoś pomysł.

 

?

Edytowane przez rolandV
Opublikowano

Kolego miałem podobnie po chipie:) Nie pamiętam błędów, ale możliwe, że coś z wtryskami ( mogłem coś pomieszać ).

Jakiś czas później zrobiłem update softu skrzynia automatycznej oraz innych modułów poza silnikiem ( nie chciałem stracić chipa ) i zrobiony był reset modułów z poziomu WinKFP tak aby wszystkie od nowa zaczęły się adaptować i w zasadzie od tego czasu ten problem ponownie nie wystąpił ( odpukać ), a zrobiłem już ok 5 tys. km

Także najlepiej podjechać do kogoś na update i reset modułów, ja robiłem to u kolegi Dziqsek ( ogłasza się na forum ).

http://e-podpis.net.hostingasp.pl/bmw/BMW_podpis_numer%20_small.jpg
Opublikowano
Ja też bym zaczął od wgrania najnowszego softu i resetu modułów. Jeśli to nie dałoby efektu to reklamacja do programisty. Często soft nie gra z autem ze względu na przebieg, zużycie poszczególnych podzespołów.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.