Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,

Mój akumulator powoli dojrzewa do wymiany.. i tu rodzi się problem.. wg tabliczki na aku mam zamontowany akumulator FA Douglas 80Ah 640A

a w internecie sprawdzałem i do bmw z4 zarówno bosch, jak i varta, exide (to chyba to samo co centra) proponują aku 77Ah ale o znacznie wyższym prądzie rozruchowym

Z bateryjek które znalazłem 80Ah w rozsądnej cenie proponuje ZAP silver, lub oryginał BMW, który kosztuje 2x tyle co reszta..

 

Czy ktoś z Was miał jakieś doświadczenia z wymianą aku na taki o ciut niższej pojemności?

Wydaje mi się że te 3Ah nic nie zmienią, ale może jednak?

Zawsze zmieniałem akumulatory na takie o wyższych lub tych samych pojemnościach, a nie takie o niższych..

Opublikowano
A nie lepiej już kupić 80ah 740h ???? Ja bym tak zrobił a nie kupował słabszy :mrgreen: :mrgreen:
W razie pomocy pisać na PW,bo nie śledzę wszystkiego na bieżąco
Opublikowano
Ja kupilem do e89 wlasnie 80ah boscha. rozmiar jest chyba ten sam co e85. W wawie na zoliborzu gosciu daje super rabaty. w aso oryginal 1200 za agm. ja dalem 50% tej kwoty
Beste Maschine der Welt
Opublikowano
Ja kupilem do e89 wlasnie 80ah boscha.

to ile Twoja e89 ma lat? że już musiałeś aku zmieniać? :duh:

były e36 od 316 do 320,kilka e46 od 318 do 323,e39 525tds,z3 2.8,z4 3.0

z4 jest fajne ;) ale tylko e89

http://img442.imageshack.us/img442/4116/z4avatar.png

Opublikowano

4 latka. ale Pani od ktorej kupilem nie jezdzila od wrzesnia do kwietnia. W takich warunkach nawet agm skapituluje. :mad2:

W e85 jezdzonym caly rok bateria po 7 latach sprawna. jeden raz zasiarczysz i po aku :nienie:

Beste Maschine der Welt
Opublikowano

A powiedzcie mi czy oem akumulator bmw jest dokładnie taki jak ten montowany fabrycznie?

bo wg internetu to jest akumulator oem BMW napełn. <- o co chodzi?

 

http://www.bmwstore.pl/pl/katalog/produkt/8376451-akumulator-original-bmw-napeln/i49303/kL/sN/r2006/m02

 

bo szczerze mówiąc wolę kupić oem wapniowy za 6 stówek niż nie oem za 4 stówy..

Opublikowano
Chcesz jezdzic swoja zetka do 14 lat jak pierwsza bateria wytrzymala 7 :D
Beste Maschine der Welt
  • 3 miesiące temu...
  • 2 lata później...
Opublikowano

dzięki,właściwie to nie zmieniam,kiedyś był 64Ah,skończył się i założyłem 80Ah-bo akurat taki miałem(teoretycznie sprawny),ale chcę go wywalić bo jest wiecznie niedoładowany i założyć nowy 66Ah.

bardziej chodziło mi o to czy w E85/86 jest w ogóle możliwość kodowania/adaptacji akumulatora?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.